Spørgsmål, produktdiskussioner Pro Plan Feline Hydra Care Hydration Supplement til kat - 2 smagsvarianter til valg
16 svar
1 beskeder
nicole
Hej, kan dette produkt gives til en 19-årig kat, der lider af nyresvigt, og som drikker og spiser lidt? Tak.
1 beskeder
agnes
Hej, disse poser er i form af suppe med kylling- eller lakseagt. Vores dyrlæge har anbefalet dem til os i et par år nu, da vores kat lider af kronisk nyresvigt, og det hjælper ham til at drikke mere end bare vand. Vi giver ham en til to poser om dagen.
3 beskeder
julie
Hej, Dette produkt blev anbefalet til mig af min dyrlæge til min kat, som led af et karcinom og ikke drak nok. Jeg ved dog ikke, om det er anbefalet i tilfælde af nyresvigt; kun en dyrlæge vil kunne svare dig.
2 beskeder
tatiana
Ja, helt sikkert! Det var faktisk sådan, jeg opdagede produktet. Vores 18-årige kat havde været indlagt på grund af en forværring af hendes nyresvigt, og for at hjælpe hende med at spise, blandede dyrlægen vådfoder med Hydracare. Vi har fortsat sådan i over et år nu, og vores kat klarer sig godt og har taget på i vægt. Det nærer ikke rigtig, det er mere for at hjælpe hende med at hydrere eller spise ved at blande det sammen :-)
3 beskeder
julie
Hej,Dette produkt blev anbefalet til min kat, der lider af en næsekarcinom og som ikke drak nok. Jeg ved dog ikke, om det er anbefalet ved nyreinsufficiens, kun en dyrlæge kan svare dig.
3 beskeder
julie
Hej, Dette produkt blev anbefalet af min dyrlæge til min kat med næsekarcinom, som ikke drak tilstrækkeligt. Jeg ved dog ikke, om det er anbefalet ved nyresvigt; kun en dyrlæge kan besvare det.
1 beskeder
carole
Hej ja, dette produkt ser ud til at passe til en ældre person. Jeg har købt det i et par måneder til min kat, der er 15 år gammel. Det fugter og nærer, det er en flydende suppe med kyllingesmag.
2 beskeder
stéphanie
Perfekt produkt til kattens hydrering!
2 beskeder
stéphanie
Perfekt produkt til kattens hydrering :)
1 beskeder
amélie
Bonjour,Oui justement c’est tout à fait indiqué car cela apporte du liquide au chat. C’est un supplément d’hydratation :)
1 beskeder
michèle
Hej, ja det er et fremragende produkt, min Loulou elsker det. Jeg giver ham en pose om dagen i flere portioner, som han ser frem til med stor forventning.
5 beskeder
christine
God aften, dette produkt blev anbefalet til mig af min kats kardiolog, som havde en meget tung hjertemedicinbehandling og diuretika. Det gjorde det muligt for ham at klare sig igennem to meget varme somre, og han havde det godt. Intet at gøre med supper fra forskellige mærker. Det er velsmagende, hydrerer godt og nærer også især et sygt dyr. Jeg anbefaler det 100 procent
1 beskeder
fabienne
Hej, helt sikkert.. jeg giver det til min kat, der lider af nyresvigt på anbefaling af min dyrlæge.
3 beskeder
chantal
Anbefalet af min dyrlæge, vores 17-årige Minouche, der lider af nyresvigt, lever bedre og hydrerer sig med stor glæde med HYDRA CARE-pakker med kyllingesmag. Uden dette ville hun have store helbredsproblemer.
3 beskeder
chantal
Ja, absolut. Sørg også for at indregne "veterinær" ernæring fra Pro Plan til nyreinsufficiens. Katten vil have det bedre ved at indtage HYDRA CARE-pakkerne og vil således føle behov for at spise, og i det tilfælde er det nødvendigt med en meget tilpasset diæt udelukkende for nyreinsufficiens.
2 beskeder
philippe
Hejsa, jeg købte Hydra care med kylling for 3 uger siden til min 6 et halvt år gamle kat, og han elsker det. Han drikker en pose om dagen i øjeblikket
2 beskeder
philippe
Hej, jeg giver det til min 6 og et halvt år gamle kat, der har en tumor, som trykker på luftrøret. Det var min dyrlæge, der solgte mig den første pose. Du burde spørge din dyrlæge. Min kat drikker en pose om dagen, og han laver store tissetårer for én pose.