Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS Light / Sterilized Grain Free, uden korn til steriliseret eller overvægtig kat

49 svar
Deborah
1 beskeder
deborah
Hej, Sammensætningen og løftet fra disse kroketter fik mig til at overveje at købe dem, men... Overalt står der "Rig på fibre", selvom der kun er 1,5 % fibre angivet i sammensætningen. Jeg forstår ikke, hvordan de kan være rige på fibre. Da det anbefalede minimumsindtag af fibre for en kat er 2 %. Kan du kaste lys over dette? Tak på forhånd, Med venlig hilsen
Lisa
40 beskeder
lisa
Hej, Vi har udviklet en ny opskrift til disse kroketter med et fiberindhold, der beløber sig til 4,5%. Du kan finde en detaljeret sammensætning af den gamle og nye opskrift på produktarket, hvis du ønsker at sammenligne. God dag, Lisa fra Zoomalia
myriam
1 beskeder
myriam
Nå, jeg har det samme at sige som mange andre mennesker. Jeg var glad for at modtage dem, da jeg ikke skulle tage mig af kattefoderet i et godt stykke tid. Jeg købte to poser à 8 kg til mine tre steriliserede og ikke-krævende katte, og jeg tænkte, at det var super. Men mine katte spiser det slet ikke, eller kun meget lidt, og nu tænker jeg, at 85€ er blevet smidt ud... Men når jeg ser så mange mennesker sige, at deres katte heller ikke vil spise det... Jeg stiller mig selv spørgsmål alligevel.
Zoomalia
576 beskeder
zoomalia
Hej Myriam, Jeg inviterer dig til at tage et billede af partinummeret og sende en klage til e-mailadressen [email protected] Jeg er til din disposition og ønsker dig en god dag, Hélène fra Zoomalia
sarah
1 beskeder
sarah
Det afhænger af kattene. Nogle af mine katte er kræsne, de spiser dem ikke alle, men andre spiser dem. Jeg har 5.
Benoît
1 beskeder
benoît
Hej.Bare en kommentar. Medmindre jeg tager fejl, handler samtalerne mest om 8 kilos poser. Personligt har jeg investeret i en 2 kilos pose og har ingen problemer. Jeg er i overgangsperioden med min kat, og siden starten har den foretrukket Quality Sens Light. Det kan være der er et problem i emballagen... Med venlig hilsen
Zoomalia
576 beskeder
zoomalia
Hej Benoît,

Tak for din besked, der giver os mere præcis information.
Jeg sender den videre til vores kvalitetsafdeling.
Jeg står til din disposition og ønsker dig en god dag,

Hélène fra Zoomalia
CECILE
1 beskeder
cecile
Jeg købte denne kattemad for en måned siden i en 8 kg pose, desværre kan min kat ikke lide den. I starten troede jeg, at den ville vænne sig til det, men det bliver værre og værre. Jeg lugtede til dem, og de er virkelig ildelugtende, det virker ikke appetitligt
Zoomalia
576 beskeder
zoomalia
Kære Cécile,
Hvis du har en klage at indgive, inviterer jeg dig til at gøre det via e-mail på adressen [email protected]
Jeg ønsker dig en rigtig god dag,
Hélène fra Zoomalia
Sylvie
3 beskeder
sylvie
Hej, kroketterne er mikroskopiske, loaderen er forfærdelig, jeg har to katte, det er godt til skraldespanden, jeg fortryder det, men bestiller fra zooplus, hvor jeg aldrig har haft dette problem med deres kroketter, spildte penge
sarah
1 beskeder
sarah
Hej,Det samme her - kroketterne har en frygtelig lugt, og de er små. Min kat nægter at spise dem, selvom hun normalt ikke er kræsen.
Zoomalia
576 beskeder
zoomalia
Hej, Jeg inviterer dig til at tage billeder af foderet samt batchnummeret og sende din klage til vores kundeservice-e-mailadresse [email protected], så du kan blive refunderet. Jeg er ked af ulejligheden. Hav en god dag, Hélène fra Zoomalia
Sabine
1 beskeder
sabine
Hello, I have the same issue as many others, it seems. The kibble from my last purchase of 2* 8 kg bags smells really bad (Best Before 10/10/23). My cat who usually eats them doesn't want them. I've mixed them with other kibbles, but she manages to sort them and leaves the Qualitysens at the bottom of the bowl, which I throw away every day... I still have a full bag and a quarter of another. I'm really disappointed with my order, and if something has changed in the recipe or there is a quality defect and we haven't been informed! I have contacted customer service and am waiting for news...
Andrée
2 beskeder
andrée
Det samme for mig, min kat ignorerer fuldstændig disse kroketter, selv om det er en stor gourmand, men dem her, vil han absolut ikke have!
CASSANDRA
1 beskeder
cassandra
Der er et stort problem med disse kattesnacks, som har en kvalmende lugt, der kraftigt minder om ekskrementers! Jeg har 6 katte, 3 har aldrig ønsket at smage dem, og de andre accepterede dem kun, fordi jeg ikke gav noget andet, men snart ville ingen af dem spise dem! Vi går tilbage til de gamle kroketter, for jeg kan ikke lade dem sulte! Jeg står tilbage med to store sække, jeg ikke ved, hvordan jeg skal få brugt. Kundeservice er ubrugelig, som siger de lytter til min utilfredshed og forbliver til rådighed, men tilbyder ingen tilbagekøb eller kompensation!!! Første erfaring med Zoomalia og den sidste! Jeg overvejer, om jeg skal sende kroketterne til analyse for at finde ud af, hvad de faktisk indeholder for at lugte så dårligt og være så lidt tiltalende for så mange katte! Det er aldrig sket før!
Marion
1 beskeder
marion
Min to år gamle kat spiser sine kroketter uden problemer. Det skal siges, at jeg aldrig har givet hende andet end kvalitetsfoder, og jeg serverer meget lidt for hende, så hun ikke bliver træt af det. Hun færdiggør altid sin lille skål.
Zoomalia
576 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis foderpillerne har en særlig lugt eller en usædvanlig tekstur, inviterer jeg dig til at indsende en klage til vores kundeservice via e-mailadressen: [email protected]. Med venlig hilsen Hélène fra Zoomalia
SANDRA
1 beskeder
sandra
Hej, samme problem for mig, 2 poser på 8 kg som mine 2 katte ikke vil have! Efter forsøg, på naboernes katte, samme resultat, ingen af dem kan lide det og vil ikke spise det, det er mistænkeligt! Mine katte har altid værdsat skift af foder (Purizon, Nutrivet ..). Duften af Quality Sens er faktisk meget ubehagelig og stærk. STÆRKT FRARÅDEDE PELLETS! Første køb på Zoomalia og stor skuffelse
Typhanie
1 beskeder
typhanie
Ligeledes tænkte jeg, at jeg gjorde noget godt ved at købe kvalitetsfoder, men resultatet er, at ingen af mine 3 katte kan lide det. De har knap nok smagt det. Så da der er katte, der hænger ud foran huset, gav jeg dem lidt. Samme konstatering. Er der et problem med dette foder??? Det er mærkeligt. Jeg anbefaler ikke dette foder. Tilsyneladende er det tilfældet for mange kunder, vi burde få vores penge tilbage!
EMILIE
1 beskeder
emilie
Hej, jeg købte 2 store poser på tilbud, og mine 3 katte kan virkelig ikke lide dem overhovedet.... Tænkte at jeg gjorde det godt ved at købe sundere produkter... 16 kg skal bruges ved at blande det med andre. Jeg køber ikke mere
Bruno
1 beskeder
bruno
Hej, ja, det virker som om foderet er blevet ændret, det beroliger mig, at jeg ikke er den eneste, tak til ZOOMALIA for kommunikationen... min kat er blevet meget tynd og er nu blevet en bordstøvsuger, endda en tyv! Jeg søger derfor et nyt mærke på trods af mit lager af dette forbandede foder...
Evelyne
1 beskeder
evelyne
Jeg har også bemærket, at min kat ikke sætter pris på disse tørfoder. Det er en skam, da det er kvalitetsfoder. Derfor har jeg skiftet mærke på min seneste bestilling ... jeg er vendt tilbage til Proplan steriliseret kattefoder, som jeg gav til min tidligere kat, der elskede det.
Myriam
2 beskeder
myriam
Bekymringen er, at jeg har bestilt den store taske, sidst de spiste kattene uden problemer.. jeg tror virkelig, at formlen er ændret. hvad gør vi med disse mængder af kattemad? Tak
CAROLE
1 beskeder
carole
Hej, jeg har allerede købt flere Quality sens light uden korn. Men i den sidste pakke er foderkuglerne lidt mindre og mørkere og min kat kan ikke lide dem længere. Der står ingen steder, at opskriften er ændret. Er det alligevel tilfældet? Eller er det bare en enkeltstående anomali? Jeg har brug for et svar, for hvis opskriften er ændret, vil jeg desværre ikke købe dem længere. Tak.
Myriam
2 beskeder
myriam
Ah, jeg bemærker det samme. Mørkere foderpiller, som mine to katte afviser. Hvordan kan det være? Tak
MARIE
4 beskeder
marie
Hej, vi har en killing på 8 måneder, og hun er allerede vant til serien af steriliserede kroketter. Kan vi give hende denne serie, eller hvad anbefaler I ellers? God dag
MARIA JOSE
2 beskeder
maria jose
Hej, så længe killingen allerede er steriliseret, tror jeg, at du kan give den disse kroketter. De er små i størrelsen, og mine to katte spiser dem uden problemer. Jeg anbefaler dem.
DANIELE
1 beskeder
daniele
min kat blev steriliseret da den var lille, den har altid spist disse små kroketter, og den fortsætter, den er i topform
Agnès
1 beskeder
agnès
Hej, ja jeg tror ikke, der er noget problem i at give disse kroketter til din killing; Min 18-årige hunkat ville ikke længere have Purina kroketter, men har fået appetitten tilbage med disse;
MARIE
4 beskeder
marie
Okay tak for dine råd, men mit killing er endnu ikke steriliseret, så kan jeg stadig give det til ham?
MARIE
4 beskeder
marie
Er det muligt at gøre det, selvom din killing endnu ikke er steriliseret?
MARIE
4 beskeder
marie
Okay, tak for dine råd, men min killing er endnu ikke steriliseret, så kan jeg stadig give ham?
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej, den nuværende pris er nedsat til 32,99 euro i stedet for 54,99 for en pakke på 8 kg. Er denne kampagne enestående, eller er prisen ofte den samme? Jeg vil også gerne vide, om disse foderpiller bliver fremstillet i Frankrig. Tak for dine svar. Med venlig hilsen
PIQUET
2 beskeder
piquet
Hello, regarding the promotion, I haven't seen them at such a competitive price before, so I think it might be temporary, but I'm not sure. If you have Facebook, ask on Zoomalia's page, you'll get a quick response. As for the origin of the kibble, I have a packet, it's made in France, Route du Pays de Gosse, 40320 St Geours de Maremne.
FRANCOISE
1 beskeder
francoise
Hej, jeg har lige købt en stor pose Quality sens, og jeg tror, at jeg vil fortryde det. Min 13-årige kat, som er vant til Cat Chow og Royal Canin Urinary So siden hans urinproblemer, synes ikke at kunne lide dette nye foder! Er det formen eller smagen? Han tygger dem (blandet med de andre) og spytter dem ud... Jeg håber, han vil vænne sig til dem lidt efter lidt?
Anne
2 beskeder
anne
Der er at tage hensyn til, at de er relativt små, en af mine katte har en lille kæbe (x bengal) og den anden har fået udtrukket 6 tænder. De foretrækker, at de har en større størrelse. Efterfølgende spiser de dem, men er ikke så glade for dem i forhold til andre
Raphaële
1 beskeder
raphaële
Hej, min 8-årige steriliserede hankat vejer 7 kg og har en stor appetit. Han spiste Carnilove Chicken and Rabbit tørfoder, som han kan lide, og som har en fremragende sammensætning, men de er for kalorierige til, at han kan tabe sig. Han har også haft 3 blærebetændelser på et år og er tilbøjelig til diarré: Jeg fandt ham udenfor, da han var 3 måneder gammel, og han var meget syg (orme, diarré, tydeligvis blevet taget fra moderen for tidligt og derefter underernæret). Da han begynder at få ledsmerter (3 anfald af akutte smerter), har hans dyrlæge rådet mig til at give ham Royal Canin Veterinary Diet Satiety Weight Management for at få ham til at tabe sig. Jeg har givet ham dem i en uge nu, men han kan tydeligvis ikke lide dem, han spiser dem kun sidst på dagen efter at have bedt om noget andet, fordi han er sulten. Desuden kan jeg ikke lide sammensætningen af Royal Canin (alt for meget gluten, mange fibre, ikke nok protein). Og de er dyre til den kvalitet! Kan jeg prøve at give ham Quality Sens Light Sterilised? Jeg skal virkelig få ham til at tabe sig, og jeg vil finde det bedst mulige foder. Tak for din hjælp. Raphaële
Sandy
3 beskeder
sandy
Hej, jeg har to forskellige katte. Den ene er en hellig birma blanding, som er stor og har en god appetit, mens den anden er en mindre europæisk kat med mindre appetit. Den har stressproblemer og havde derfor ofte diarré. Siden jeg begyndte at give dem dette foder, tager birma-blandingen ikke unødigt på i vægt, og den europæiske kat har ikke længere diarré. Jeg anbefaler, at I prøver dette foder!
Helene
2 beskeder
helene
Hej, hvis din kat har ledsproblemer, anbefaler jeg stærkt at fjerne kornprodukter og også holde øje med sukkerindholdet. Mine to katte på 11 år kan virkelig godt lide disse kroketter. Jeg blander dem med et andet mærke, som Zoomalia endnu ikke sælger på deres hjemmeside: Amikinos. Kornfri og sukkerfri kroketter.
LINDA
1 beskeder
linda
Mine katte nød det, og det hjalp med at kontrollere vægten på min 2-årige hunkat. Kiksene er sjove, de er formet som knogler! Deres energiværdi og sammensætning er derudover god og sund. Men for specialfoder til urinvejssten anbefales det at vælge foder til urinvejssundhed.
olivier
1 beskeder
olivier
Hej, jeg har en Maine Coon-kat på 20 måneder, steriliseret, passer denne mad til den?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne mad er velegnet til din Main Coon. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej, ville det være muligt at kende magnesiumniveauet. Tak
maryline
1 beskeder
maryline
Hej, Denne serie hævder at have mere vitamin A og D3 for at undgå sten, men i den voksne serie uden korn er der samme dosis af vitaminer (A18000 og D3 1.500) hvorfor er det det samme? Normalt indeholder sten-specifikke foderpiller calciumsulfat for at sænke pH, hvad er doseringen, hvis der er nogen? Jeg har brug for foder, der beskytter min kat, som er meget følsom over for sten, han plejede at spise specific urinari men har svært ved at fordøje dem og kaster ofte op. Denne kornfrie serie virker perfekt ellers.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, QUALITY SENS kornfri til steriliserede katte er ikke et veterinært foder specifikt mod nyresten: det fremmer sundheden i urinvejssystemet ved at have tilpassede niveauer af calcium, fosfor og magnesium. Det gælder både QUALITY SENS kornfri voksenfoder eller QUALITY SENS kornfri foder til steriliserede katte, målet er at bevare urinvejssystemet og dermed undgå overskydende mineraler, der er årsag til sten. Quality Sens til steriliserede katte er formuleret for at undgå overvægt og levere en kost, der er tættere på kattens kødædende diæt. Med venlig hilsen, Alexandra fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre