Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS Sterilized, til steriliseret eller overvægtig kat
13 svar
1 beskeder
cruz
Hej, min kat er lige blevet syv år gammel, og dyrlægen har bedt mig om at tage en speciel senior kost til ham. Ikke desto mindre kan jeg ikke finde en senior række for disse kattemad.
29 beskeder
audrey
Dyrlæger er gode til at pleje, ikke til ernæring, men ellers er der andre mærker, der også gør det.
1 beskeder
brigitte
Hej, I tilbyder Qualtity maintenance genopfyldt foder, men når jeg vælger dem, bliver der ikke tilføjet noget til min kurv. Er det fordi de er udsolgt, eller er der et problem med websitet? Med venlig hilsen
2 beskeder
amélie
Hej, er kiblen hypoallergenisk?
6 beskeder
sarah
Hejsa, tilbyder I ikke længere portioner af QUALITY SENS Light/Sterilized Maintenance hundefoder?
1 beskeder
jérémy
Hej, jeg har en dejlig British Shorthair, som er 9 og en halv måned gammel og siden begyndelsen har spist Royal Canin Kitten 36 foder, som han elsker. Han har aldrig kastet op og spiser sine foderpiller lidt efter lidt (han sælger ikke sin skål på én gang!). Han vejer i dag 6,5 kg: han er en god fyr, men han er heller ikke overvægtig ifølge dyrlægen. Han skal kastreres om en uge, og dyrlægen har rådet mig til at skifte foderpiller. Men hvilke skal jeg vælge??? Jeg har set:
- royal canin sterilized 37
- royal canin sterilized appetite control
- royal canin special British shorthair specifikke for denne race (tænder, hjerte)
- royal canin kitten sterilized op til 12 måneder
- quality sens (hvilke???)
Kort sagt, hjælp mig!
På forhånd tak
- royal canin sterilized 37
- royal canin sterilized appetite control
- royal canin special British shorthair specifikke for denne race (tænder, hjerte)
- royal canin kitten sterilized op til 12 måneder
- quality sens (hvilke???)
Kort sagt, hjælp mig!
På forhånd tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, QUALITY SENS Classic kattemad til steriliserede katte er perfekt til din kat, når den bliver steriliseret. De er lavet med kvalitetsingredienser, og opskriften er udviklet i samarbejde med dyrlæger. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
janine
Hej, er denne foder velegnet til: Vénus, 11 år, steriliseret (uden vægtproblemer, men har haft en struvit-operation for 6 år siden)? Kandi, datter af Evita, 1 år, steriliseret, uden vægtproblemer, men stor appetit? Noa, 1½ år, steriliseret, uden vægtproblemer? Evita, 10 år, hentet fra en opdrætter, der ikke længere ønskede hende på grund af sterilitet, men som overraskede mig ved at få to killinger, hvoraf den ene døde ved fødslen, for nylig steriliseret, allerede stor før sterilisationen, har bløde afføringer, stor appetit? Jeg modtager offentlige ydelser og skærer ned på kød for at kunne brødføde mine elskede katte, men jeg søger høj kvalitets foder til en overkommelig pris... Er dette foder et godt valg? Tak for tipsene, venlig hilsen. Janine
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja disse foderpiller vil være passende for dine katte. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet