Spørgsmål, produktdiskussioner JBL CleroPond Vandklargører
8 svar
1 beskeder
annie
Jeg har mine katte, der drikker fra mit bassin, snegle også samt insekter ?? Er det skadeligt for dem?
2 beskeder
sandra
Hej Annie, jeg tror ikke det er tilfældet, da det ikke er for fisk og planter, hvis doseringen respekteres
1 beskeder
michel
Bj.. Dette er ikke et spørgsmål! Bare for at sige, at jeg tidligere har prøvet dette produkt uden resultat. Jeg ønskede at prøve igen. Samme observation, intet resultat. Ikke desto mindre har jeg haft en dam i 35 år, på 5 M3, som jeg passer meget på. Et produkt der skal undgås. Desuden var det ikke den beholder, jeg havde bestilt TAK
1 beskeder
valerie
Dette produkt er fantastisk, og virkelig harmløst. Mit vand er virkelig fantastisk. Pas på med at sætte for mange planter ind.
2 beskeder
christophe
HEJ ER DETTE PRODUKT UFARLIG FOR STØR? TAK
1 beskeder
guillaume
Jeg ejer koï og stør, jeg anbefaler heller ikke kemiske produkter. Personligt bruger jeg montmorillonitkalk. Det vil binde dine urenheder og føre dem til filteret... Derudover stabiliserer det din KH

1 beskeder
jessie
Jeg har koi-fisk, og når jeg bruger dette produkt, skal jeg bare stoppe pumpen i behandlingsperioden, men det er ikke farligt for fiskene; det står på emballagen.
2 beskeder
christophe
tak for dine svar