Spørgsmål, produktdiskussioner Arbre à kat mural modulable Zolia Hooky
16 svar

1 beskeder
betty
Hej, bare et hurtigt spørgsmål jeg har 2 maincoons, er det solidt nok?
1 beskeder
jennifer
Træet er af god kvalitet og solidt!
1 beskeder
laurence
Brædderne er tykke, og samlingen er solid. Jeg har dog ikke fastgjort det til væggen, men bare placeret det på en planke til en højbane. Min kat på 4,5 kg kan klatre op på det, og blokken flytter sig ikke.
1 beskeder
michel
Hej, jeg har 2 Ragdolls, hvoraf en er en smuk han på næsten 8 kg... Og det er sandt, at vi i starten troede, at det ikke ville fungere for vores "store baby", men det ser ud til at holde...Råd fra en handyman: Sørg for at fastgøre basen solidt og brug kvalitetsdyvler, det er nøglen til stabiliteten og fastholdelsen af dette produkt :-)
1 beskeder
géraldine
Hej, der er ingen problemer med holdbarheden af dette produkt (Vi har 5 katte, herunder en stor ragdoll). Vær opmærksom, når du monterer på gipsvæg, skal du bruge Molly-ankre. Med venlig hilsen
1 beskeder
amandine
Hej, hvis du fastgør det på væggen med molly skruer, så holder det meget, meget godt! Vores 3 katte har aldrig haft problemer!
1 beskeder
catherine
Jeg takker dig for dine svar. Med venlig hilsen
1 beskeder
emily
Alt er lysegrå med træagtige nuancer
1 beskeder
stephanie
Hej Catherine, farven er lysegrå, lad os sige den svarer til en RAL7035 farveskala :)

3 beskeder
sun
Hej, hvordan er artiklerne? Skal de samles, eller er de allerede samlet?
2 beskeder
angèle
De skal samles selv, vejledningen er enkel, det er kun skruer, der skal sættes på
2 beskeder
elise
Hej, De skal samles af dig, men det er meget nemt, der er kun nogle skruer, der skal sættes i. Med venlig hilsen
1 beskeder
vanessa
Hej, de skal samles, men det er meget nemt, det tager lidt tid :) de er meget stabile, min kat er konstant på strukturen med katteører (den som har en pude der kradser) jeg anbefaler!!!
1 beskeder
martine
Jeg har mistet min kat, hvis du vil kan jeg sælge mine næsten nye og allerede samlede 0601765851

3 beskeder
sun
Tak for dine svar, det er bare at min flytning er blevet forsinket, og jeg skal opbevare god weekend