Spørgsmål, produktdiskussioner GRAU Naturligt tangpulver, jodtilskud til hunde og katte

7 svar
Delphine
1 beskeder
delphine
Hej, hvad er holdbarheden for en 4,5 kg krukke? Da denne krukke vil vare mig over 2 år til min hund ved den anbefalede dosis.
Alexia
5 beskeder
alexia
Jeg er ikke sikker på, at jeg har set en dato på min beholder ... Men for 3 katte har jeg valgt en mindre beholder, fordi jeg havde den samme frygt. Jeg har taget 800 gram.
celine
1 beskeder
celine
Hej, jeg har det samme problem som dig, og jeg har ikke givet ham nogen. Jeg vil spørge min dyrlæge om råd først.
Julien
3 beskeder
julien
Det er bedre at søge råd hos en holistisk dyrlæge. Jeg giver dette produkt til mine hunde for at reducere tandsten. Da det er et jodbaseret produkt, bør det ikke gives i tilfælde af skjoldbruskkirtelproblemer.
Fabrice
3 beskeder
fabrice
Tak for dine svar, jeg havde også tænkt mig at spørge min dyrlæge.
Fabrice
3 beskeder
fabrice
Hej, kan man give dette produkt til en kat, der har kløeproblemer og dårlig ånde, velvidende at den lider af kronisk nyresvigt? Tak
jacky
1 beskeder
jacky
Jeg ved det ikke.
Julien
3 beskeder
julien
Ingen idé, jeg giver det til mine hunde mod tandsten

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre