Spørgsmål, produktdiskussioner
8 svar
1 beskeder
laure
Hej, vil I få disse hvide skåle til salg igen? Tak.
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har lige modtaget skålene. Hvad er mærkaterne til?
1 beskeder
sébastien
Hello everyone. I would like to know how many centimeters above the ground the bowl is located. I have a tall cat, and I'm asking this question because the ideal for him would be to have the bottom of his bowl at 10cm from the floor. Thank you in advance for your answers. Best regards.
1 beskeder
florent
Aften, 2 mulige højder ved simpelthen at dreje træbenene, 5 eller 10 centimeter cirka. Vi er meget tilfredse med dem, vi bruger dem til to franske bulldogs ...

2 beskeder
corinne
Jeg bekræfter, for dimensionerne. Produktet er stabilt, min kat elsker det.
1 beskeder
romane
Hej,
Kan jeg få målene på skålen i størrelsen 300 ml? Er den egnet til en killing? Tak
Kan jeg få målene på skålen i størrelsen 300 ml? Er den egnet til en killing? Tak
1 beskeder
julien
Ja, min kat er 6 måneder gammel, og det er perfekt, for en killinger vil det også være perfekt
1 beskeder
alexandra
Hej. Skålen på sin sokkel kan være for høj til en killing, men du kan placere skålen på gulvet i starten. Den laveste del foran er 4 cm høj, 7 på det højeste, 15 cm bred. På sin sokkel når den 8 cm i højden, hvilket er perfekt, når de er voksne. Skålens bredde gør det muligt for katten at undgå at blive generet ved knurrhårene.