Haster : Irriteret Øje

Intet svar
julie
5 beskeder
julie
Hej Melissa,Jeg har lige læst din besked og jeg ved ikke om du har fundet en løsning til din kat. Hvis ikke, skal du bruge ophtalon til dens irritation. Det er et lille rør med antibiotika creme, som man kan få hos dyrlægerne. Rens ikke øjnene med dacryoserum eller lignende produkter, da disse løsninger er salte. Saltvand vil være fint eller et hvilket som helst andet produkt, der er købt til formålet hos dyrlægen (som f.eks. Ocryl) eller på apoteket nogle pipetter med saltvand til babyer. Du bør ikke vente, da hvis øjet ikke heler hurtigt, kan det andet øje blive påvirket og selv udløse en katar, hvilket kunne blive kompliceret for din kat, selvom det kan behandles. Så du renser øjet ved at sprøjte rensevandet godt ind i øjet og fjerner snavs med en gaze eller lignende, og påfør med hoptalon røret lidt produkt i øjet.. to eller tre gange om dagen indtil helbredelse. God dag til dig.Julie

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre