Spørgsmål, produktdiskussioner Hus af toiletter Savic Hop In
11 svar
1 beskeder
morgane
Hej, jeg vil gerne vide, om der ikke slipper for mange lugte ud fra kattebakken, da den er åben? Tak
1 beskeder
ouardia
Ikke mere end med en lukket bakke.
1 beskeder
charlène
Jeg har ikke mærket nogen forskel mellem de 2

3 beskeder
véronique
Jeg købte denne kattebakke, fordi jeg for nylig adopterede en lille kat gennem en forening. Denne lille kat havde boet ude og havde derfor tendens til at urinere opad... Jeg fandt altid urin rundt om kanten af den lukkede bakke. Formanden for foreningen sagde, jeg skulle købe en åben kattebakke, fordi en lukket vækker lidt frygt hos katten, da hun ikke kan se omgivelserne og dermed ikke kan flygte. Jeg er meget tilfreds med denne kattebakke... De går alle deri. Da jeg har tre katte i huset, har jeg to andre kattebakker, men denne er deres favorit.

3 beskeder
véronique
Fortsættelse af min besked ... Og vedrørende lugten, så er der ingen problemer med en god strøelse

3 beskeder
véronique
Ups, jeg ser lige, at jeg har taget den forkerte kattetoilet. Dette toilet har jeg aldrig modtaget på grund af et leveringsproblem... Derfor har jeg købt en åben toiletkasser, men det er ikke denne, undskyld..
1 beskeder
françois
Hej, jeg vil gerne bestille denne boks i beige. Kan du fortælle mig, hvornår den vil være tilgængelig?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er i bestilling hos vores leverandør. Vi er ikke i stand til at angive en forventet leveringsdato lige nu. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
cécile
Findes der affaldsposer i denne størrelse?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen kuldposer til denne model. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
pascaline
Hello, what are the dimensions?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De udvendige mål er L 58 x B 38,5 x H 39,5 cm. Indgangsmålet er 24 x 22 cm. Med venlig hilsen, Team Zoomalia