Spørgsmål, produktdiskussioner Paté CARNILOVE And og fasan til hund
10 svar
7 beskeder
laurence
Hej, jeg har en border collie, der vejer 24 kg, og jeg vil kun give ham dåsemad. Hvor meget skal jeg give ham? Det står 800 gr på dåsen. Tak for info.
1 beskeder
emmanuel
Hej, Tak for disse oplysninger, de er også nyttige for mig. Lille præcisering, jeg tilføjer lidt CBD-olie i hans mad, da det har en positiv effekt på hans stress. Jeg finder det her: https://www.lemarcheducbd.fr/cbd-animaux/cbd-pour-chien/.
54 beskeder
tony
hej ja 800 g pr. dag tak god dag
2 beskeder
bernadette
Hej, jeg har en steriliseret Pyrenæernes bjerghund på 50 kg og en dækker på 10 kg. Hvor mange dåser Carnilove pate skal jeg give pr. dag til hver? Tak.
4 beskeder
mickaël
Tak for dine svar, men jeg har givet ham flere foderkugler siden han var lille, han har aldrig været fan, og det bliver for dyrt med begge dele, så nu bliver det en boks på 400 gram og det er det. Hej, jeg har en Pitbull på 25 kilo, jeg ville gerne vide, hvor mange bokse jeg skulle give ham? tak.
1 beskeder
sebastien
Hej, ifølge anbefalingerne på boksen, 400 g pr. dag for en hund på 25 kg, hvilket svarer til hele boksen. Derefter afhænger det også af din hunds appetit og om du giver noget andet samtidig eller ej.
2 beskeder
michel
Hej, for en hund på 25 kg anbefales det på dåsen, at man giver mellem 200 og 400 g pr. dag afhængigt af det kosttilskud, man tilsætter! (Jeg forstår det som, at man kan give 200 g med kosttilskud, tørfoder eller andet, op til 400 g uden kosttilskud!) Men jeg giver mængden fra dåsen i forhold til dens vægt og lader tørfoder stå frit tilgængeligt. Den spiser lidt, men af og til snupper den af det.
54 beskeder
tony
hej for en hund på 25 kg 800 g dåsefoder om dagen tak god dag