Hvilke foder til bull terrier 12 måneder

sebastien
5 beskeder
sebastien
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken type hundefoder jeg skal vælge til min 12 måneder gamle bull terrier? Tak.
sebastien
5 beskeder
sebastien

tak for dit svar !!! sebastien

david
6 beskeder
david

Jeg anbefaler også Profine, Carnilove, Taste of the Wild, Arcana, Orijen

Efter alt afhænger det af hundens aktivitet

;-)

Elodie
135 beskeder
elodie

Tak David!

Alexandre
2 beskeder
alexandre
God aften

Vi har en lille Bull Terrier på 5 måneder.

Hun klør sig selv og har dårlig ånde.

Vi har købt tørfoder hos vores dyrlæge.

Kan du anbefale et godt mærke af tørfoder, så hun kan holde sig frisk og især stoppe med at klø sig?

Tak
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej Vi har en lille bull terrier på 5 måneder. Vi har købt foder hos vores dyrlæge, men hun klør sig hele tiden og lugter meget kraftigt fra snuden. Kan du rådgive os om et godt mærke af foder til vores lille prinsesse. Tak

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre