Hvilken hunderace skal du vælge?

Pierre
3 beskeder
pierre
Hej, jeg overvejer at få en hund... jeg vil meget gerne have en hund, der forbliver lille, men som er meget meget legesyg.... Har I nogle forslag? Tak!
Vanessa
1 beskeder
vanessa
Hej den engelske Cocker
Melanie
1 beskeder
melanie

Hej, boston terrieren vil glæde dig

Samuel
8 beskeder
samuel

Der er flere parametre at overveje, når man skal vælge en hunderace. Personligt mener jeg, at den Tyske Dog er en fantastisk race, men i en lejlighed vil det medføre problemer for både dig og for dyrets trivsel. Men jeg har i flere år haft en vidunderlig malteser, selvom den elskede at rulle sig i alt det klamme skidt. Så på nettet bør du finde masser af billeder af hunderacer, der kan give dig en idé om, hvad du kunne få, og derefter se på hver enkelts træk og egenskaber.

Cyndie
3 beskeder
cyndie
Personligt har jeg en labrador, og det er en virkelig fantastisk race. Jeg ville ikke bytte den for noget i verden. Det er dog ikke en lille race, som det virker til, du leder efter. Men den er meget sød ved børn, legesyg og også lydig overfor andre dyr.
elisabeth
3 beskeder
elisabeth

Pudler er de mest intelligente og legesyge hunderacer; faktisk leger de hele deres liv... jeg har haft denne race i 40 år, og jeg elsker dem! alle de mennesker, der har mødt mine pudler, har fået en. Anbefales stærkt, men ikke til ældre personer, da de har brug for mental stimulering gennem leg!!

Emeline
1 beskeder
emeline
Jeg er enig med Paulines kommentar: kontakt internater i nærheden af dig, det vil give dig mulighed for at gøre en god gerning ved at redde en hund, og vigtigst af alt, at lære den at kende, inden du adopterer. Racen har en markant indflydelse på den samlede adfærd, men individets karakter er også meget vigtig, og endda altafgørende.
Jay
8 beskeder
jay

Så, hvilken slags dyr har I besluttet jer for? 

Passer det til jeres forventninger og livsstil?

Jeg overvejer at adoptere en Jack Russel, er der nogen her, der har haft en?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre