Hvordan vænner jeg min kat til en ny bolig?

dominique
4 beskeder
dominique
Giv ham tid, meget tid, hvis det er nødvendigt, skynd dig ikke med ham, og prøv at holde de samme vaner, så skulle det være perfekt. 
Jay
8 beskeder
jay

Hej Dominique,

Tak for dit svar, ja det er det vi vil gøre. Vi vil forsøge at placere hans ting på samme sted (f.eks. hans kradsetræ ikke for langt fra vores sofa, men ikke langt fra et vindue, så han kan se ud)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre