Spørgsmål, produktdiskussioner JBL FilterStart Bakterier i Live
19 svar
1 beskeder
nadia
Kan man bruge dette produkt til at have rejer i et akvarium med akvarieplanter? Tak for din feedback.
1 beskeder
pierre
Hej, er det egnet til saltvandsakvarium? Tak Pierre
1 beskeder
bruno
Hallo. Medfører de nuværende temperaturer ikke nogen forsendelsesproblemer, da produktet ikke må opbevares under 0 grader?
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Faktisk frygter bakterier negative temperaturer. Produkterne opbevares og transporteres i beskyttede omgivelser og i lokaler, hvor temperaturen ikke falder under 0 grader, hvilket minimerer risikoen for bakterier. Venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
guillaume
HejHvilken mængde skal der bruges til et 10-liters marina 360° akvarium?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Doseringen for JBL Filter Start er 10 ml for 3 liter filtermasse. Med Venlig Hilsen, Zoomalia-teamet
15 beskeder
hana
Jeg skal have et nyt akvarium. Hvis jeg tilslutter det fremtidige filter til mit nye akvarium i gennemsnit to uger på et af mine andre akvarier, vil jeg så have brug for at købe yderligere bakterier?
1 beskeder
christelle
Hej, jeg har planer om at købe et EHEIM eXperience 250 eksternt filter på din hjemmeside for at sætte et 120 L akvarium i gang. Jeg vil gerne vide, om dette produkt er egnet, og om én flaske er nok? Tak på forhånd for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Volumen af tanken er 6 liter. Produktet er egnet til 3 L filtermasse, så du vil have brug for 2. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
pascal
Hej, Til opstart af et nyt akvarium, kan man bruge FilterStart i det eksterne filter og samtidig Dénitrol fra JBL i akvariets vand? Er det ikke for mange bakterier, og bør man i så fald kun vælge én metode? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filterstart burde faktisk være tilstrækkeligt til at starte dit akvarium. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
joseph
Hej, Efter at have drænet 2/3 af akvariet og fyldt det med nyt vand, kan man så tilføje bakterierne direkte i akvariet i stedet for inde i filteret. Tak. Med venlig hilsen. Joseph
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi råder dig til at følge vejledningen. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

4 beskeder
gerard
Hej, personligt synes jeg, at det er overdrevet at tømme 2/3 af akvariet (medmindre der er et specifikt problem?) ; jeg plejer at forny 1/3. Men jeg kender ikke dine grunde ...