Spørgsmål, produktdiskussioner JBL FilterStart Bakterier i Live

95% kunder

anbefaler dette produkt

19 svar
Nadia
1 beskeder
nadia
Kan man bruge dette produkt til at have rejer i et akvarium med akvarieplanter? Tak for din feedback.
Pierre
1 beskeder
pierre
Hej, er det egnet til saltvandsakvarium? Tak Pierre
bruno
1 beskeder
bruno
Hallo. Medfører de nuværende temperaturer ikke nogen forsendelsesproblemer, da produktet ikke må opbevares under 0 grader?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Faktisk frygter bakterier negative temperaturer. Produkterne opbevares og transporteres i beskyttede omgivelser og i lokaler, hvor temperaturen ikke falder under 0 grader, hvilket minimerer risikoen for bakterier. Venlig hilsen, Zoomalia team
Guillaume
1 beskeder
guillaume
HejHvilken mængde skal der bruges til et 10-liters marina 360° akvarium?Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Doseringen for JBL Filter Start er 10 ml for 3 liter filtermasse. Med Venlig Hilsen, Zoomalia-teamet
hana
15 beskeder
hana
Jeg skal have et nyt akvarium. Hvis jeg tilslutter det fremtidige filter til mit nye akvarium i gennemsnit to uger på et af mine andre akvarier, vil jeg så have brug for at købe yderligere bakterier?
Christelle
1 beskeder
christelle
Hej, jeg har planer om at købe et EHEIM eXperience 250 eksternt filter på din hjemmeside for at sætte et 120 L akvarium i gang. Jeg vil gerne vide, om dette produkt er egnet, og om én flaske er nok? Tak på forhånd for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,​ Volumen af tanken er 6 liter. Produktet er egnet til 3 L filtermasse, så du vil have brug for​ 2. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
pascal
1 beskeder
pascal
Hej, Til opstart af et nyt akvarium, kan man bruge FilterStart i det eksterne filter og samtidig Dénitrol fra JBL i akvariets vand? Er det ikke for mange bakterier, og bør man i så fald kun vælge én metode? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filterstart burde faktisk være tilstrækkeligt til at starte dit akvarium. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Joseph
1 beskeder
joseph
Hej, Efter at have drænet 2/3 af akvariet og fyldt det med nyt vand, kan man så tilføje bakterierne direkte i akvariet i stedet for inde i filteret. Tak. Med venlig hilsen. Joseph
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi råder dig til at følge vejledningen. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
GERARD
4 beskeder
gerard
Hej, personligt synes jeg, at det er overdrevet at tømme 2/3 af akvariet (medmindre der er et specifikt problem?) ; jeg plejer at forny 1/3. Men jeg kender ikke dine grunde ...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre