Spørgsmål, produktdiskussioner Ortopædisk kølemåtte til hund og kat YETI Relax Zolia fra 50 til 110 cm
72% kunder
anbefaler dette produkt
36 svar

2 beskeder
guylaine
Modtaget i dag, og min australske hyrde har allerede flået den
1 beskeder
sylvie
Et fantastisk køb til de to Newfoundlands, der lider af varmen. Jeg bekræfter, at gelen genvinder sin kølige temperatur, så snart hunden forlader måtten i et par minutter, så køleskab er ikke nødvendigt. God størrelse og betydelig mængde gel. Mine store pelse er lykkelige!
1 beskeder
sébastien
Hej For mit vedkommende sætter jeg det heller ikke i køleskabet...Man må se med tiden, om det stadig kan køle ned.
8 beskeder
paulette
Hej Jeg bekræfter, at der ikke er behov for at sætte det i køleskabet, det holder sig koldt af sig selv. Det passer perfekt til min gamle hund i denne periode, hvilket blandt andet giver den mulighed for at have nætter der er mere rolige og mindre urolige.
1 beskeder
betty
Hej, efter brug, hvordan skal man holde det frisk? Bør det opbevares i køleskab eller fryses? Tak

1 beskeder
michele
Hej, jeg sætter det simpelthen bare i køleskabet, og det er nok. Med venlig hilsen
1 beskeder
kate
Personligt placerer jeg det ikke med nogen af delene, i artiklen står der, at det ikke er nødvendigt at gøre det, måtten varmes op efter, at hunden har lagt sig der i timevis, og når den går væk, køler den af igen. Selvfølgelig kan man gøre det for hurtigere resultater. Man kan placere det der, men det er egentlig ikke nødvendigt.
1 beskeder
mazaleen
Målet med dette tæppe, som beskrevet, er, at det ikke kræver genopfyldning fra køleskabet. Det klarer sig selv og er faktisk køligt.
1 beskeder
m-claire
For my Chihuahua, I chose a large model as she doesn't take up much space, the other half stays fresh. No need to refrigerate it, the gel cools down quickly, and it's heavy, which would take up space. My dog, who normally tears everything apart, hasn't touched this one. It's definitely a purchase I don't regret, I highly recommend it +++
1 beskeder
gilles
Hej, du behøver ikke sætte det i køleskabet og absolut ikke i fryseren, det ville skade det... geléen indeni er i sig selv nok til at køle
1 beskeder
michelle
Men min kat Clochette har allerede testet produktet, men da det er mere fugtigt lige nu, ignorerer hun det, hvilket virker normalt. Det frarådes at placere det i solen, men jeg har en veranda, der optager varmen godt. Kan jeg gøre det i verandaen, når der ikke er for meget sol? Tak og venlig hilsen Michelle
2 beskeder
chantal
Ja, hvis du lægger det på gulvet før solen kommer, vil tæppet akkumulere kølighed
1 beskeder
carole
Jeg tror, at tæppets kvalitet vil blive optimeret, hvis det placeres i et tempereret rum; det kan blive mindre effektivt på længere sigt i et rum, der er for varmt...
8 beskeder
paulette
Hej, jeg bekræfter, at det er ønskeligt at placere den i et tempereret rum på gulvet, og det er også muligt at lægge den i en babylift, meget effektiv.
2 beskeder
sylvie
Tæppe meget værdsat af vores chow-chow!!
2 beskeder
alexandre
Jeg er meget skuffet over dette tæppe, det køler slet ikke noget ned, de franske bulldogs foretrækker at ligge på gulvet
1 beskeder
franck
Mig intet problem, mit personale og min malinois elsker, jeg vil blive nødt til at købe en anden.
2 beskeder
paulin
En af mine katte elsker det, og mine fødder også!
1 beskeder
emilie
Hello, generelt kan du lægge dem i køleskabet, de vil være friskere. Dog er der nogle hunde, der ikke er interesseret, og det er også muligt.
5 beskeder
mélanie
Hej, ud af mine tre Cavaliers King Charles elsker to af dem dette tæppe. Ingen fortrydelser fra vores side.

2 beskeder
marine
på hvilket tidspunkt planlægger du at genopfylde lageret? det er immervæk et stykke tid siden, dette produkt har været tilgængeligt!