Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk dispenser ZD 120, til hunde og katte

91% kunder

anbefaler dette produkt

26 svar
Valérie
1 beskeder
valérie
Hej Jeg har en border collie, er denne dispenser velegnet til store hunde? Tak for dit svar
Hervé
1 beskeder
hervé
Leveres strømadapteren med enheden, eller skal den købes separat? Hvis ja, sælger I den? Hvad er dens reference?
Léa
1 beskeder
léa
Hej, som angivet i annoncen og på billederne er adapteren virkelig inkluderet.
Mireille
1 beskeder
mireille
Jeg er nødt til at skifte propellerne, da de er for slidte eller ødelagte. Kan du fortælle mig, hvor jeg skal henvende mig? Tak
Sophie
52 beskeder
sophie
Tøv ikke med at sende dit spørgsmål via dette link https://www.zoomalia.com/support/question/index2/i feltet jeg har et andet spørgsmål. Vores kundeservice vil informere dig, hvis vi har disse dele. Med venlig hilsen Sophie fra Zoomalia
MARYSE
2 beskeder
maryse
Jeg har 2 katte, der spiser på samme tid. Er det hensigtsmæssigt at have 2 dispensere? Kan denne artikel bruges over flere dage, hvis antallet af måltider er 3 om dagen. [email protected]
NADEGE
1 beskeder
nadege
Hej. Nej, det er ikke nødvendigt at have to, da skålen foran er ret stor (endda mine to små katte klarer det). Det er muligt at programmere op til 4 måltider om dagen og justere mængden, der kommer ud af dispenseren.
Blandine
1 beskeder
blandine
Hej, mine 2 voksne katte har lært at spise efter hinanden. De regulerer sig selv, da der altid er rester i skålen, afhængigt af hvor meget hver af dem spiser og på det tidspunkt, de foretrækker at spise. Det skal siges, at skålen er virkelig stor.
 sarah
2 beskeder
sarah
Hej,Jeg vil gerne vide, om denne dispenser er lufttæt ved låget for at sikre opbevaring af kroketterne, for ellers har de en tendens til at blive bløde, og mine katte undgår dem.Tak på forhånd for dit svar
Michel
1 beskeder
michel
Hej. Låget har ikke en tætningsring for at gøre det 100 % lufttæt, men det passer godt, og foderet er beskyttet mod luft. Dog vil luft alligevel trænge ind gennem åbningen i bunden, som tillader foderet at hældes i skålen. Med venlig hilsen.
jean claude
1 beskeder
jean claude
de batterier, der skal bruges D3 batterier LR20 på 1,5 v D er de gode, venligst svare tilbage.???? TIL 05 59 39 20 00 ELLER PÅ MIN EMAIL [email protected] OG ER DEN INSTALLEREDE DISTRIBUTØR GOD TIL MIN KAT
LAETITIA
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg købte denne distributør for omkring 15 dage siden, og jeg er meget tilfreds med den. Den fungerer meget godt (den programmerede tid, den udleverede mængde). Den er tilsluttet strøm og gør sit arbejde godt, den distribuerer 4 gange om dagen den passende mængde foder til min glubske kat. JEG ANBEFALER.
NATHALIE
1 beskeder
nathalie
Hej, er denne dispenser tilstrækkelig til en hund på 45 kg i 5 dage? På forhånd tak.
laurent
1 beskeder
laurent
Jeg købte dispenseren i juni 2020, og jeg vil gerne vide, om den stadig er under garanti, da den ikke længere fungerer. Jeg kan ikke længere indstille måltiderne, og selv om jeg trækker stikket ud og sætter det i igen (efter at have fjernet batterierne), kan jeg ikke nulstille enheden ... Hvordan skal jeg gå frem? På forhånd tak
Aurore
8 beskeder
aurore
Hej Hr.,Jeg er ked af, at din distributør ikke længere fungerer,Før vi kan give dig en løsning, bedes du sende os en klage via din kundekonto under afsnittet "kontakt os", "jeg har en klage" og til sidst "min artikel virker ikke længere",Når vi har modtaget din klage, vil den blive videresendt til kundeservice til løsning af denne anomali,Tak for dit bidrag, og hav en dejlig dag.Med venlig hilsenAurore fra Zoomalia
Gregory
1 beskeder
gregory
Hej, jeg er meget tilfreds med denne dispenser, som jeg har haft i 6 måneder, men jeg skal være væk i 3 dage, og der er tilsyneladende planlagt en 2-timers strømafbrydelse til vedligeholdelse. Den er aktuelt tilsluttet lysnettet, men i tilfælde af strømafbrydelse, vil batterierne så tage over for at bevare indstillingerne i hukommelsen? Ps: Min svigermor vil uanset hvad komme forbi
Sophie
4 beskeder
sophie
Hej Gregory, Du kan teste det, frakoble det lige før et måltid, normalt fungerer det uden problemer uafbrudt. Det er i hvert fald min erfaring.
Eric
1 beskeder
eric
Hej, de 3 store runde batterier, der udstyrer enheden, gør det muligt for den at fungere cirka 1 år uden at blive skiftet. Manglen på strøm er derfor ikke et problem, og enheden fungerer ens i begge tilfælde.
Gilles
1 beskeder
gilles
Hej Gregory, Hvis det kan hjælpe dig, har denne automatisk dispenser altid fungeret på batterier, siden jeg fik den. Og for at parafrasere Eric_L, gør de 3 store runde batterier, der er udstyret med enheden, at den kan fungere i cirka 1 år uden at blive skiftet. Med venlig hilsen.
marlene
1 beskeder
marlene
Ja, batterierne fungerer meget godt og varer længe. Min er kun på batterier.
christian
1 beskeder
christian
Jeg har haft automaten i et godt stykke tid, og jeg er meget tilfreds med den. Jeg vil blot komme med en bemærkning om, at fire portioner ikke er tilstrækkeligt for min del, der skulle gerne være mindst seks for at sprede måltiderne ordentligt ud, da min kat er meget krævende. Det ville give mig mulighed for bedre at håndtere dens behov. Hvis der kom en version med seks portioner, ville jeg gerne informeres om det på forhånd. På forhånd tak og venlig hilsen.
David
1 beskeder
david
Jeg er også glad for det, men ja, jeg synes, at 6 distributioner ikke ville være for meget. Der findes også bambusprodukter til dyr lidt ligesom på dette websted med hensyn til stil: https://sulabri.com :)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre