Kat der tisser overalt

Sylvie
2 beskeder
sylvie
Hej, jeg havde lidt det samme problem med Pepita, dyrlægen sagde, at hun var stresset, jeg tilsluttede en Pet Cool diffusor, og siden da har det været perfekt, ingen tis mere. Men hvis du kun har en kat, kan du prøve Feliway, det er det samme, bortset fra at Pet Cool er plantebaseret til alle dyr, og Feliway er feromoner til katte. Jeg håber, det vil virke, for det er ikke sjovt, og desuden er lugten ubehagelig. Med venlig hilsen.
MarinePRO
11 beskeder
marinepro

Hej,

Helt enig med Sylvie. Feliway og Petscool kan bruges til at stoppe dårlige adfærd forbundet med stress. Feliway findes især som en diffusor for at muliggøre en bred og kontinuerlig diffusion samt i sprayform, som det kan være interessant at bruge kombineret, ved at sprøjte det på de steder, hvor katten gør sine ting, men ikke burde.

https://www.zoomalia.com/animalerie/feliway-diffuseur-apaisant-soin-aux-pheromones-p-30081.html

https://www.zoomalia.com/animalerie/feliway-spray-20ml-et-60ml-p-28317.html

Katte er meget følsomme over for ændringer i deres miljø, selvom de er harmløse, og dette kan føre til urenlighed.

Men først er det stadig bedst at konsultere din dyrlæge for at udelukke en medicinsk årsag, som også kunne forklare denne adfærd.

Ha' en rigtig god dag

Marine fra Zoomalia

Samuel
8 beskeder
samuel

Sidste lørdag præsenterede jeg et problem for jer og nævnte kort vores families katte i denne besked https://www.zoomalia.com/forum/le-chat-de-mon-fils-regurgite-souvent-su2138-1.html. I morges blev jeg, mens jeg gennemgik forummet, interreseret for et emne, der må være generende for mange mennesker, og jeg endte på denne samtale. Vi har det samme problem med vores kat, men i vores tilfælde er det ikke forbundet med stress, men fordi den markerer sit territorium overalt. En operation ville sandsynligvis være den bedste løsning, men i en alder af 4 år - er det ikke for sent?

Sophie
13 beskeder
sophie
Godaften, hvad er der nyt, vær venlig? Er tingene blevet bedre? Jeg er interesseret i jeres erfaringer: Jeg har haft en kat i halvandet år, der tisser (ikke laver stort) foran eller ved siden af sin kattebakke, når hun tilbringer en nat alene. Vi bor i en lejlighed. Tak!!!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre