Kat og Hund
2 svar
1 beskeder
amélie
Personligt har jeg en lille hund og en kat, og det går ret godt. I starten undgik jeg at lade dem være i samme rum, især uden opsyn... Nu ignorerer de generelt hinanden, så det går ikke alt for dårligt! Men igen, hvert dyr har sin egen personlighed, desværre kan du ikke forudsige det... Selvom to katte er ikke garanteret at komme overens.

2 beskeder
sandrine
Hej Stéphanie! Hvis du virkelig gerne vil have en kat, skal du ikke tøve! Jeg har personligt altid haft katte og hunde, og de lever rigtig godt sammen. Hvis de ikke har "kemi" mellem dem, ignorerer de bare hinanden. Jeg har endda haft en kat og en hund, som havde et fantastisk bånd; det var dejligt at se dem "hyggesnakke"! Efter jeg mistede min hund, havde jeg stadig mine to katte, hvoraf den ene var 8 år gammel og den anden kun 7 måneder. Jeg adopterede for nylig en Rottweiler-hvalp. I starten var de ikke særlig glade for den store pelstot, som legede anderledes, jagtede dem og nappede, når den fangede dem. Men da de indså, at den var en del af familien, som ikke ville gå væk, og at de stadig havde deres pladser, accepterede de den, og jeg tror, at forholdet vil blive bedre med tiden. Mit eneste råd er at tage en hvalp, for dyrne mærker det og respekterer det, og det er en gensidig forståelse. Jeg vil også anbefale at lade dem lære hinanden at kende uden indblanding, mens du holder øje på afstand, og hvis du, som jeg, taler med din hund, så forbered den ved at sige, at den snart vil få en "katteven"!
2 beskeder
paricia
Hejsa, jeg har også hunde og katte, der lever godt sammen. I begyndelsen var det svært, men nu er det kærlighed【4:0†instructions.txt】.