Spørgsmål, produktdiskussioner
17 svar
1 beskeder
riehm
Hej, er denne model egnet til udendørs brug? Tak.
1 beskeder
adrienne
Jeg kan desværre ikke svare dig, da jeg aldrig har modtaget min bestilling. Leverandøren afleverede den til et afhentningssted en time væk fra mig... Og oven i det måtte vi vente meget længe på at få vores penge tilbage efter flere opfølgninger med Zoomalia.
1 beskeder
xavier
Bonsoir, jeg leder efter en erstatningsdør til dette kattegrus Petlife Curver. Sælger I dette tilbehør? På forhånd tak.
3 beskeder
pauline
Hej, hvornår vil den være tilgængelig til denne pris?
2 beskeder
jennifer
Findes der aktivkulfiltre specielt til denne type toilethuse?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen specielle filtre, der er specielt tilpasset til dette toilet. Du skal bruge standardfiltre, som du kan justere. Dimensionerne er 132x83mm, tykkelse mellem 2 og 2,5 mm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
anne-victoire
Bredde (39 cm) svarer til dybden eller til den forreste del (hvor døren er)? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Toiletboden har en længde (fra front til bag) på 51 cm. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, De annoncerede mål er husets komplette udvendige mål.
Med venlig hilsen
Madeline fra Zoomalia
Med venlig hilsen
Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
joyce
Hej, jeg leder efter Modkat-kattetoilettet i hvid. Er det et produkt, I vil have, eller ikke? På forhånd tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre er Modkat-kattebakken ikke i vores katalog på nuværende tidspunkt. Vi inviterer dig til regelmæssigt at tjekke vores hjemmeside. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
2 beskeder
julie
Hej, Hvilke lugtfiltre kan tilpasses til denne kattebakke? Tak
1 beskeder
stephanie
Hej,Jeg overvejer at købe denne kattebakke, men jeg er bange for, at den er for lille til en voksen kat, især hvad angår højden?Kan du vejlede mig?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Les dimensions de kattebakker er undersøgt, så katte kan gå på toilettet uden at føle sig trange. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia