Spørgsmål, produktdiskussioner Sammenklumpende lavendelkattegrus Flamingo
5 svar
1 beskeder
florence
Hej, Denne kattegrus er fantastisk, absorberer pænt tis (man skal bare vente lidt, til det komprimeres) og dækker lugte rigtig godt. Min kat elsker det og jeg også!
3 beskeder
cathy
Tak for dine svar. God søndag.
3 beskeder
cathy
Hej, Klæber dette grus til skovlen. Der er kun én anmeldelse lagt for citronella-duften, der nævner det. Er det anderledes med lavendelduften? Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen

1 beskeder
christelle
Hej, vi bruger babypowder parfumen. Det er vigtigt at lade tisset tørre godt ind og ikke fjerne det lige efter katten har været på toilettet, men ellers som angivet, er det super absorberende og godt komprimeret... Vi elsker det både dyrene og vi, for vedligeholdelsen...
1 beskeder
emilie
Hej, jeg har to katte, og jeg bruger det til deres kattegrus. Det er meget absorberende og dufter godt. De har ikke haft nogen problemer med det. Det er vigtigt at vente, indtil strøelsen absorberer urinen og danner klumper (kompakte kugler). Ellers har jeg kun nogle få små rester på skovlen, men de er støvede. Ingen snavs. Venlig hilsen :-)
1 beskeder
david
Hej, jeg har prøvet flere forskellige typer kattegrus, men siden jeg prøvede dette, bruger jeg ikke andet. Jeg renser kattebakken en gang om dagen, det klistrer ikke til skovlen. Ingen lugt, jeg er meget tilfreds. God aften.