Spørgsmål, produktdiskussioner Kit komplet Sele og Snor til Kat Zolia
4 svar
3 beskeder
floriane
Hej, jeg har lige set dit spørgsmål om det røde sele. Nej, for en kat der vejer mindre end 5 kilo, vil jeg ikke anbefale det. I stedet skal du vælge Harms sæt sele killing 110cm-10mm, som fås på zoomalia, den er meget god. Jeg håber, jeg har hjulpet dig. Hav en god dag til dig og din Loulou
3 beskeder
caroline
Hej, passer denne sele til en lille, energifyldt kat, der vejer knap 3 kg? Jeg er bange for, at hun kan tage den af og løbe væk. Tak for dit svar.
1 beskeder
michel
Hej! Jeg købte halsbåndet til min 4 måneder gamle killing, som vejer under 2 kg, og det var virkelig meget for stort... Jeg er ikke sikker på, at det kan passe til 3 kg... Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe dig
1 beskeder
cecile
For at forhindre, at dyret undslipper, er der en sikkerhed (lille bånd ud over velcrolukningen omkring halsen). Meget god kvalitet til prisen, da jeg testede det hele sidste uge med min store kat (5 kg). Vi har prøvet det på vores anden kat (2,8 kg), hun kan ikke lide selen, men jeg tror, det passer perfekt til et dyr, der er trygt ved en sele.
2 beskeder
paule
Hej, du skal måle din kats talje, hvor den ventrale del af selen kommer. Denne er beregnet til 12-15 cm. Derudover er der en justerbar del foran, der lukkes med velcro, og som man kan tilpasse rundt om kattens hals. Normalt fungerer det meget godt; meget bedre end "saddelsystemer". T-shirten generer ikke katten og bør kunne bæres komfortabelt.