Spørgsmål, produktdiskussioner Leonardo Finest Selection i pose til voksen kat - 3 smagsvarianter

2 svar
Maryline
1 beskeder
maryline
Hej, undskyld mig, jeg tror ikke, jeg har læst det i beskrivelsen. Kan du fortælle mig, om det er stykker, om det er gelé, eller om det er mousse, for min kat er lidt kræsen for tiden, og alt, der er stykker, vil han ikke have længere. Så jeg har lagt det i min kurv for at købe det, men hvis det er i stykker, er det ikke muligt. Ifølge dine kommentarer ser det meget godt ud, så hvem kan fortælle mig, om det er mousse, pate, postej eller noget andet. Mange tak. Hav en god dag
isabelle
2 beskeder
isabelle
Hej, nej det er pate, jeg giver min kat det, og hun elsker det. Med tørfoder fra samme mærke (leonardo) Og til min hund mærket belcando. Og ingen problemer
MARTINE
7 beskeder
martine
Hej, nej, der er ingen stykker; det er en kvalitetsmos. Prøv med 1 eller 2 poser, og du vil se, om han sætter pris på det. Det er rigtigt, at nogle katte kan være lidt kræsne.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre