Livet i en lejlighed: Tips

Lucie
1 beskeder
lucie
Hej alle sammen! Så her er situationen. Jeg bor i øjeblikket hos min mor og stedfar sammen med min søster (lille hus med en lille have), og jeg adopterede for et år siden en lille staffie, som nu er to et halvt år gammel. Mine studier er ved at være afsluttet, og jeg ønsker at flytte sammen med min kæreste, som bor i en lejlighed (større end huset) i Meaux med smukke områder til gåture. Men jeg har mange spørgsmål ... Faktisk ville min hund skifte fra et lille hus, hvor min stedfar er hjemme hver dag, da han er pensioneret (selvom han lukker sig inde på sit værelse og kun tager hunden ud til nødvendighederne), til en ret stor lejlighed, men hvor den ville være alene, når vi begge er på arbejde. Jeg ved, at mange som arbejder, har hunde og passer dem rigtig godt, desuden er den meget glad, når den tilbringer weekender hos min kæreste. Alligevel ved jeg ikke, hvilken rytme jeg skal vedtage, hvilke rutiner I har med jeres hunde i lejligheder, om I har nogle råd at give osv. Jeg vil meget gerne have jeres råd og høre om jeres typiske dag med hundeudflugter osv. Jeg præciserer, at jeg under ingen omstændigheder vil opgive min hund, jeg ønsker blot venlige råd for at tilpasse den til at være alene en dag og kontrollere sig. Tak til dem, der tager sig tid til at fortælle mig lidt om deres typiske dag :)
HELENE
1 beskeder
helene
Hej Jeg har en newfoundlænder i en lejlighed. Jeg tager den ud 3 til 4 gange om dagen i 15-20 minutter. Når jeg er væk, forbereder jeg Kongs med mad indeni, som jeg fryser, så han bruger tid på dem. Når han først har forstået, at det er hans hjem, og at du kommer tilbage, vil alt gå godt.
Magali
1 beskeder
magali
Hej! Jeg har 2 hunde i en lejlighed, jeg går regelmæssigt ture, jeg ordner det så godt jeg kan, og de er meget glade :) . Når jeg er væk, har de deres legetøjskasse, hvor de forståeligt nok kan tage for sig. Og alt går rigtig godt.
dedede
3 beskeder
dedede
De har deres lille legetøjskasse, og de forstår meget godt, at de kan hjælpe sig selv Showbox jiofi.local.html tplinklogin

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre