Lots for chat i IRC (Sémintra osv.)
3 svar
1 beskeder
christian
Hej, efter min burmesers død tilbyder jeg mad og drikke specielt til nyresygdom: CKD = Kronisk Nyresygdom.
1. parti:
- Semintra 4mg/ml, udløber 08/2024: 1 ny flaske på 100 ml og en rest i en flaske på 100 ml (med 4 sprøjter) = 70 € for partiet ikke til forhandling, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
Eller direkte overlevering i kontanter i Rambouillet inden for en radius på ca. 25 km.
2. parti:
Kattovit kylling renal: 20 nye dåser (værdi 20€)
Purina ProPlan Hydra Care: 25 nye poser (værdi: 25€)
Royal Canin RENAL Liquid: 1 ny flaske (værdi: 11€)
Vetoquinol Ipatikine, åbnet æske på 300g, der er mindst 2/3 tilbage: 20€
Partiet kan ikke opdeles: 50€, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
Eller direkte overlevering i kontanter i Rambouillet inden for en radius på ca. 25 km.
Begge partier: 110€ med en værdi på 200€.
Billeder af produkterne kan sendes på forespørgsel.
1. parti:
- Semintra 4mg/ml, udløber 08/2024: 1 ny flaske på 100 ml og en rest i en flaske på 100 ml (med 4 sprøjter) = 70 € for partiet ikke til forhandling, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
2. parti:
Kattovit kylling renal: 20 nye dåser (værdi 20€)
Purina ProPlan Hydra Care: 25 nye poser (værdi: 25€)
Royal Canin RENAL Liquid: 1 ny flaske (værdi: 11€)
Vetoquinol Ipatikine, åbnet æske på 300g, der er mindst 2/3 tilbage: 20€
Partiet kan ikke opdeles: 50€, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
Begge partier: 110€ med en værdi på 200€.
Billeder af produkterne kan sendes på forespørgsel.
1 beskeder
sindie
Hej,Jeg har lige læst din besked. Jeg er ked af det med din kat. Jeg er interesseret i parti 1. Min kat er også under behandling med semintra. Fortæl mig, hvordan jeg skal forholde mig. Venlig hilsen.
3 beskeder
veronique
Hej Christian, Har du stadig din SEMINTRA-lot? Jeg er ked af det for Birmane, det er til min TIGROU, hun er 17 år. Med venlig hilsen, Véronique
2 beskeder
martine
Hej, beklager for din Birman, jeg vil være interesseret i det første parti, hvis det stadig er tilgængeligt for min hellige Burma. Tak på forhånd. Hav en god dag.