Lots for chat i IRC (Sémintra osv.)

Christian
1 beskeder
christian
Hej, efter min burmesers død tilbyder jeg mad og drikke specielt til nyresygdom: CKD = Kronisk Nyresygdom.
1. parti:
- Semintra 4mg/ml, udløber 08/2024: 1 ny flaske på 100 ml og en rest i en flaske på 100 ml (med 4 sprøjter) = 70 € for partiet ikke til forhandling, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
Eller direkte overlevering i kontanter i Rambouillet inden for en radius på ca. 25 km.
2. parti:
Kattovit kylling renal: 20 nye dåser (værdi 20€)
Purina ProPlan Hydra Care: 25 nye poser (værdi: 25€)
Royal Canin RENAL Liquid: 1 ny flaske (værdi: 11€)
Vetoquinol Ipatikine, åbnet æske på 300g, der er mindst 2/3 tilbage: 20€
Partiet kan ikke opdeles: 50€, forsendelsesomkostninger på min regning (Pakkeshop).
Eller direkte overlevering i kontanter i Rambouillet inden for en radius på ca. 25 km.
Begge partier: 110€ med en værdi på 200€.
Billeder af produkterne kan sendes på forespørgsel.
Sindie
1 beskeder
sindie
Hej,Jeg har lige læst din besked. Jeg er ked af det med din kat. Jeg er interesseret i parti 1. Min kat er også under behandling med semintra. Fortæl mig, hvordan jeg skal forholde mig. Venlig hilsen.
VERONIQUE
3 beskeder
veronique
Hej Christian, Har du stadig din SEMINTRA-lot? Jeg er ked af det for Birmane, det er til min TIGROU, hun er 17 år. Med venlig hilsen, Véronique
Martine
2 beskeder
martine
Hej, beklager for din Birman, jeg vil være interesseret i det første parti, hvis det stadig er tilgængeligt for min hellige Burma. Tak på forhånd. Hav en god dag.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre