Spørgsmål, produktdiskussioner Odour Lock Premium ikke-parfumeret kattegrus
5 svar
1 beskeder
catherine
Hej, jeg vil gerne vide, om kornene er fine eller grove? Mine katte er nemlig følsomme over for deres poter, og store korn passer dem ikke. Hvor meget kuld laver I med en sæk på 6 kilo? Jeg har 4 bakker i huset, og jeg vil gerne vide, hvor mange sække skal jeg købe. Tak for jeres svar
2 beskeder
celine
Hej, Kornene er fine og behagelige, ingen støv. Jeg har prøvet flere slags kattegrus, men dette her er stadig det bedste. Jeg har en kat og tre åbne bakker (typen store gennemsigtige opbevaringsbokse, som er toppen for katte), og jeg køber to sække á 12 kg, som jeg fordeler i de tre bakker. Jeg rengør hver dag eller hver anden dag, ingen lugt. Jeg rengør bakkerne fuldstændigt hver 6. til 8. uge (maks.), så det er en god investering i kvalitet på trods af den lidt højere pris sammenlignet med andre typer kattegrus. Men det ville være godt, hvis ZOOMALIA kunne forbedre kvaliteten af deres leveringskasser, da de har svært ved at bære vægten af gruset, og kassen ankommer altid i dårlig tilstand - halvt i stykker.
1 beskeder
cecile
Hej, Som tidligere katteejere siger... kornene er små og lette, så de ikke bliver spredt i resten af lejligheden. Jeg har to katte og bruger to poser på 6 kg om måneden. Hvad angår lugtfjernelse... det er perfekt.
2 beskeder
odile
Kornene er meget fine. Ingen støv. Ingen lugt. Dette strøelse er virkelig i top, jeg anbefaler det.
2 beskeder
celine
Hej, jeg tror, at kommentarerne her er blevet taget i betragtning. Jeg anbefalede dette grus sidste uge, og det ankom meget hurtigt og i en forstærket kasse. Så for første gang ankom min pakke i perfekt stand. Tak Zoomalia, jeg vil bestille igen hos jer, fordi dette grus virkelig er min kats og min egen favorit!
2 beskeder
odile
Hej Catherine Kornene er virkelig fine og klæber ikke til poterne. Til 4 bakken skal du bruge 4 strøelser af 6 kg, men du har ro i mindst 1 måned, måske 1 måned og en halv, hvis du fjerner ekskrementerne dagligt. Odile