Spørgsmål, produktdiskussioner
16 svar
3 beskeder
sirine
Hej, hvad er diameteren på hjulet? Og hvad er højden på buret, bredden og længden? Og når man går ned ad stigen, er det blå ting vand? Hvis ikke, hvad er det så?
2 beskeder
floriane
Hej, vi har for nylig fået en syrisk hamster, og vi ønskede at bygge hans hus selv, men den lille fyr undslipper... i øjeblikket har vi også et hjul, men det er for lille. Jeg har lige modtaget det nye. Kan jeg sætte vores i dette bur, som er 18 cm? På forhånd tak.
1 beskeder
laetitia
Hej alle, er det muligt at købe en erstatningsbakke til Martha triple buret? På forhånd tak :)
1 beskeder
marie
Hej, jeg vil gerne have nogle oplysninger om jeres Martha Triple bur. For dimensionerne passer de 34 cm til højden af buret? Har buret en lille dør på toppen, så det kan åbnes fra oven? Endelig, er trådnettet "foldbart" eller helt stift til transport? På forhånd tak for jeres svar, hav en god dag.
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Højden på buret er faktisk 34 cm. Dette bur er slet ikke sammenklappeligt, og det har to åbninger: en på toppen og en på fronten. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
fanny
Hej, er buret udstyret med et hjul, hvilken type er det? Er det et hjul, der er bredt nok, da min hamster er ret stor? Er det et bur, der ville være egnet til en stor hamster? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er egnet til alle hamstere, selv syriske hamstere. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
12 beskeder
marina
Hej, jeg ved ikke, om jeg skal vælge Martha bur dobbelt eller om jeg skal vælge tre-dobbelt? Kunne du rådgive mig?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For dine dyrs velvære, jo større og mere underholdende deres levested er, jo bedre vil det være. Derfor anbefaler vi Martha triple. Med venlig hilsen, Zoomalia team
12 beskeder
marina
Og kan hjulet flyttes?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hjulet er aftageligt, du kan placere det, hvor du ønsker. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
12 beskeder
marina
Hej, er denne bur egnet til dværghamstere (russisk, campbell, roborowski)? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja denne bur er velegnet til russisk dværghamstere. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
21 beskeder
cécile
Er buret velegnet til dværghamstere (Roborovski) i forhold til afstanden mellem tremmerne?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette bur kan passe til dit kæledyr. Men vi anbefaler snarere et bur helt af plexiglas. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia