Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
3 beskeder
corinne
Hej, hvad er den tredje dimension? Der er kun to angivet på websitet. Findes der en lignende pude til katte? Fordi mine katte har også gigt... Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den tredje størrelse er blevet stoppet af leverandøren. Disse puder kan også bruges til katte. En model, som er mindre, er specielt designet til dem: https://www.zoomalia.com/animalerie/lit-orthopedique-ovale-ortho-bed-mini-special-petits-chiens-ou-chats-p-20211.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
claude
Hej, Mit etui er revnet, er det muligt at købe det separat?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre er coveret ikke tilgængeligt separat. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
alexandra
Hej, ved du, hvornår I får de store størrelser til Orthobed?! Jeg har en bretonsk spaniel, men den mindste størrelse virker lidt stram...
1 beskeder
nicolas
Hvilken størrelse anbefaler du til en Staffordshire bull terrier, tak? Kaldet Staffie. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales, at du mindst vælger størrelsen 100x72cm. For at sikre dette, foreslår vi, at du måler din hund (det er tilstrækkeligt at måle ryglængden). Den skal kunne ligge komfortabelt ned og strække sig helt ud i sin seng. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia