Min hund spiser ikke længere tørfoder
2 svar
2 beskeder
anne
Min hund vil ikke længere spise sine kroketter, selvom jeg ikke har skiftet mærke. Det er kun formen, der har ændret sig; de er lidt mere runde, men passer til hendes størrelse. Vi giver hende en gang imellem lidt af vores måltider, men nu vil hun slet ikke spise sine kroketter. Hvad skal jeg gøre?
1 beskeder
elodie
Hej alle, Mange franskmænd har fået vane med omhyggeligt at overvåge deres diæt og scanne hver stregkode på produkter for at sikre sig, at madens sammensætning er korrekt. Men hvad med vores hunde og katte? Hvad spiser de egentlig? Hvordan analyserer man etiketterne? Det er udfordringen, vi har taget op med Gamelle, appen, der hjælper hunde- og katteejere med at forstå og afkode dyrefoder. Appen Gamelle er den første app, der tillader sine brugere at få adgang til pålidelig og så komplet information som muligt vedrørende deres dyrs ernæring. Ernæring og sundhed er tæt forbundet, og det er endnu mere sandt for dyr, som hovedsageligt får enkeltdiæt. Det sker lige nu! For at forblive helt uafhængige har vi brug for din støtte.
1 beskeder
theo
Det var det samme for os, og tilsyneladende kunne hunden ikke fordøje et element i foderet. Vi lavede så en allergitest med easydna, og siden har vi ændret hele dens kost. Nu har den fået appetitten tilbage :)