Min kat er blevet aggressiv efter flytning med den anden kat

Hélène
1 beskeder
hélène
Hej,

Jeg har 2 katte, som kom godt ud af det med hinanden i 2 år i en lejlighed. For 2 måneder siden flyttede jeg ind i et hus med have, og siden da har den ene hvæset og knurret konstant ad den anden, som om han ikke længere genkender hende. Har du en idé om, hvad det kan skyldes? Problemer med territorium, eftersom de nu kan komme ud? Tak for dine forslag..
Clara
1 beskeder
clara
Hej, jeg er ked af det, jeg har intet svar at give dig... Men, jeg er i samme situation som dig lige nu. Hvordan går det mellem dine katte nu? Har du fundet en løsning? Jeg er meget bekymret, en af mine katte er ekstremt aggressiv over for den anden, og det bekymrer mig meget. Tak for dit svar!
Céline
91 beskeder
céline
Hej Hélène, Mens Zoomalia-fællesskabet deler deres erfaringer med dig, her er en blogartikel, der muligvis kan hjælpe: https://www.zoomalia.com/blog/article/comment-faire-cohabiter-deux-chats-conseils-experts.html (kopiér/indsæt denne URL i Google-søgelinjen). Venlig hilsen Céline fra Zoomalia :)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre