Spørgsmål, produktdiskussioner Enclos modulært Zolia Willy - Komplet sæt til kaniner, gnavere

21 svar
Eva
1 beskeder
eva
Hej, jeg vil gerne lave en indhegning til min hamster, der har en tendens til nemt at undslippe. Vil denne indhegning kunne passe? Jeg frygter, at hun vil forsøge at kravle under pladerne.
Anaïs
2 beskeder
anaïs
Bonjour Eva, for en hamster vil tremmerne i indhegningen være for brede, og den vil let kunne slippe igennem. Det lader til, at der er indhegninger til mindre gnavere tilgængelige på hjemmesiden.
Julie
1 beskeder
julie
Afstanden mellem pladerne og gulvet er cirka 1 cm
Anaïs
2 beskeder
anaïs
Hej Eva, hegnet til indhegningen vil være for bredt til en hamster, den vil nemt kunne slippe igennem. Jeg tror, der er indhegninger til mindre gnavere tilgængelige på hjemmesiden.
caroline
1 beskeder
caroline
Hej, er det muligt at sætte det udendørs? Tak
Doriane
2 beskeder
doriane
JA, du kan placere den udenfor, men det er bedre at bruge små pinde (som teltpløkker) til at stikke i jorden for bedre funktionalitet (hvis på græs).
audrey
1 beskeder
audrey
Pas på udendørs anbefaler jeg ikke plastvægge, da de, efter min erfaring, blev revet i stykker af en kat (sikkert fordi den var i byen), og min kanin kunne ikke modstå friheden….
Amélie
2 beskeder
amélie
Hej,For at beskytte træpanelerne i min bolig mod en destruktiv kanin, leder jeg efter en løsning;Denne indhegning ser ud til at være en god løsning til at beskytte bunden af væggene.Kan etagerne (trapperne) tages af for at bruge dem til at forlænge indhegningen så meget som muligt?Tak.
PERRINE
1 beskeder
perrine
Mine 2 deguer har angrebet væggene og åbnet en af dem. Med hensyn til højden skal man også være opmærksom: hvis vores små dyr kan hive sig op på noget, tager de tilløb og hopper. Ellers er indhegningen god og nem at samle og skille ad.
Aude
1 beskeder
aude
Hej, faktisk kan pladerne bruges ved siden af hinanden i stedet for i etager, hvis du ønsker det. Men husk højden for den del, der vender udad ;) Mod listerne er en enkelt plade nok. Personligt har jeg købt et meget langt tæppe, der er bredere end indhegningen, som jeg får til at "bøje" mod væggene, så min kanin ikke kan flytte pladerne eller spise mine lister!
Stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Hej,For at beskytte træpanelerne i mit hjem mod en destruktiv kanin, søger jeg en løsning. Hvis jeg indsætter gennemsigtige moduler i bunden, vil kaninen ikke kunne nå panelerne! Dette indhegnede område virker som en god løsning til at beskytte den nederste del af væggene.Er etagerne (afsatserne) aftagelige, så de kan bruges til at udvide længden af indhegningen mest muligt?Ja! Efter ønske. Vi har købt 2 sæt, et gennemsigtigt og et hvidt net. Super nemt at samle, og alt kan justeres efter ønske. Planlæg 2 højder, så den ikke springer ud.
SALOME
3 beskeder
salome
Hej, ja det er muligt
Doriane
2 beskeder
doriane
Hello. Det er, hvad jeg har gjort, jeg har ikke tilføjet nogen etage, jeg har bare lavet en meget stor indhegning. Også en destruktiv kanin, og indhegningen har ikke flyttet sig i 2 måneder.
deborah
2 beskeder
deborah
Du kan lave den, som du vil. Personligt har jeg taget 3 med 25 paneler, fordi den er i en indhegning uden bur.
Coralie
1 beskeder
coralie
hej, er det muligt at øge højden?
Jeannine
5 beskeder
jeannine
Ja, det er helt muligt at øge højden!
OLIVIER
2 beskeder
olivier
Ja selvfølgelig anbefales det endda, for 35 cm højde, for mine er det nemt at komme over. Så jeg har sat den ene ovenpå den anden og ingen flugt længere hahaha
Amelie
1 beskeder
amelie
Har du købt 2 for at øge højden?
Valerie
1 beskeder
valerie
Hej, Personligt købte jeg indhegningen i størrelse XL for at tage mine 2 babyrrotter ud. Men efter 1t dage (i en alder af 2 1/2 måneder for dem) kunne de nemt springe op på kanten. Så vi købte en ny indhegning for at øge højden. Vi når op på 70 cm, men intet siger, at de ikke vil være i stand til at springe i denne højde i fremtiden

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre