Spørgsmål, produktdiskussioner OPTIMUS Sensitive Skin Laks & Ris til hund

89% kunder

anbefaler dette produkt

21 svar
Sophie
1 beskeder
sophie
Ikke godt
Julie
2 beskeder
julie
Hej, jeg har taget denne formel for at teste for min hvalp, der klør sig meget med Orijen Six Fish, Opti life laks og Opti Life kylling. Men jeg har netop bemærket, at det er til voksne hunde. Er det et problem? Ville det ikke være muligt at blande dem? Hvilket andet mærke ville du ellers anbefale, der er hypoallergen, ikke indeholder for mange korn og måske indeholder lam eller and ...? Tak
Annie
11 beskeder
annie
Hej, jeg bliver nødt til at skifte min hunds foder, fordi han har haft problemer med afføringen, siden der skete en lille ændring i ingredienserne! Jeg er i tvivl om, jeg skal vælge Proplan optiderma sensitive Skin eller Optimus Sensitive Skin (han har også hudproblemer). Hvad vil du anbefale? Tak.
Lisa
3 beskeder
lisa
Hej, jeg har Optimus Sensitive, og mine hunde elsker det, men det har været 2 dage, at de har haft diarré, så jeg ved ikke, om det skyldes det, de spiser (katteafføring), eller de nye foderpiller. Fordi jeg havde Optimus med en anden smag, og jeg tog denne. Fordi min Staffie har store hudproblemer, og jeg tager også et pulver, som jeg giver hende, og det virker godt. Med venlig hilsen
Bérangère
1 beskeder
bérangère
Vores bully prutter enormt meget, siden han er skiftet til Optimus sensitive skin. Det er uudholdeligt, og han har også diarré.
muriel
2 beskeder
muriel
min 2-årige hund havde hudproblemer og kunne ikke stoppe med at klø sig. Jeg valgte optimus sensitive skin, og hun stoppede med at klø sig, men der er et lille problem: siden da har hun ofte pruttet, og hendes afføring er nogle gange halvfast, halvløs. Jeg har talt med min dyrlæge, som anbefaler Hill's-foder, som jeg endnu ikke har prøvet.
Dominique
1 beskeder
dominique
Min hund fik Royal Canin hundemad fra hun var 3 måneder gammel, nu er hun 13. Hun kløede sig meget. Hun har hvid pels og meget tynd hud. Jeg købte Optimus foder, da det er godt for hunde med reaktiv hud, og hun kløede sig mindre, men hun begyndte også at prutte meget, selvom overgangen blev gjort over 3 uger; så jeg gik tilbage til hendes Royal Canin foder, men jeg tilføjede Allergoderm pulver for hunde med reaktiv hud, som skal drysses på hendes måltid. Næsten ingen kløe længere, som forhindrede hende i at lege eller gå. Min brors hund får også Optimus, som hun rigtig godt kan lide, men samme problem: hun prutter meget.
Eric
1 beskeder
eric
Hej, min bulldog havde store hudproblemer med kløe, skorper, skæl, fedtet pels, hun er allergisk over for kylling og oksekød tror jeg. Men med Optimus sensitive skin har hun fået en skinnende men ikke fedtet pels tilbage, ingen røde øjne, ingen kløe. De er virkelig gode! Jeg havde også prøvet serien uden korn, men det var for svært at fordøje. Optimus sensitive skin med laks har reddet hende, hvis det giver hende ro, vil jeg helt sikkert fortsætte med at købe denne serie.
STANISLAS
1 beskeder
stanislas
Hej, jeg bestiller ikke længere hos Zoomalia. Jeg købte deres hundefoder i tre pakker (tilbud) og fulgte vejledningen fra siden, nemlig fire ugers tilpasning. Efter fire uger kunne min hund ikke tåle det, og de nægtede at refundere, da deres prøvetid er... Gæt engang? Fire uger...
Marie
1 beskeder
marie
Meget appetitlig at se
Louann
2 beskeder
louann
for små hunde er disse det samme som Brit Care kroketterhttps://www.zoomalia.com/animalerie/brit-care-adult-small-breed-agneau-riz-pour-chien-sensible-p-13120.html
sylvie
1 beskeder
sylvie
Hej, min hund Calinou er allergisk over for kød, men han synes, det er lækkert og nyder det meget.
Melissa
4 beskeder
melissa
Hej, jeg har en fransk bulldog, der har løs afføring, slikker sine poter, og nogle gange bider og klør hun sine læber. Hvilket foder af dit mærke skal jeg tage? Ville det kunne hjælpe hende? På forhånd tak.
ALEXIA
1 beskeder
alexia
Melissa du bør tage brit mini til din bulldog.
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej, det er en meget god foder, men sørg for at lave en overgang, før du helt skifter foder. Hvis din hund klør sig meget (især hvis det er en bulldog), så prøv at konsultere en dyrlæge først for at kontrollere for parasitter.
Phlippe
1 beskeder
phlippe
Jeg har testet foderet Optimus og Virbac Veterinary HPM D1 - Dermatology Support til voksne hunde. Der er ingen tvivl, jeg kan uden tøven anbefale det sidste. Prisen er højere, men det er det værd...
Melissa
4 beskeder
melissa
Hej Jeg kan ikke se hvilke det er brit mini men det kunne hjælpe hende denne her
Stephy
1 beskeder
stephy
Mélissa, har du først og fremmest set en dyrlæge, da din hund kan lide af svamp eller stress, og bare at skifte foder kan ikke nødvendigvis være tilstrækkeligt.
Olivier
1 beskeder
olivier
Hej, Jeg vil gerne bruge disse foderpiller, men min hund vejer kun 6 kg, det er en shiatsu. Kan jeg bruge dem? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ernæringsmæssigt er der ingen problemer med at fodre din hund med disse tørfoder. Vi anbefaler, at du køber en lille pose på 1 kg for at teste dem og se, om størrelsen på tørfoderet passer, og om din shi-tzu ikke har problemer med at spise dem. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
rudy
1 beskeder
rudy
Jeg stoppede med at give ham hans tørfoder, fordi der er for meget fosfor.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre