Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Senior Kornfri til Senior Hund
17 svar
2 beskeder
benedicte
Hej, jeg kan se, at dette produkt igen er utilgængeligt... Jeg har 2 store hunde og kan ikke bestille 4 eller 6 sække ad gangen... !!! normalt tager jeg 2 pr. bestilling, og det varer 1,5 måned til 2 måneder... Hvornår er de 11 kg sække tilgængelige? Tak for dit svar (det vil koste mig mere at tage 4 af 2 kg end 1 af 11 !!!)
54 beskeder
tony
Hej, 11 kg poser med kroketter er tilgængelige i den ønskede mængde; du skal blot angive mængden foran posen med 11 kg i feltet ved siden af "køb", tak. Hav en god dag
3 beskeder
marie
Hej, hvordan lukkes posen? Er den hermetisk? Jeg er vant til at bestille Carnilove hundefoder, hvor posen er meget praktisk. Tak
2 beskeder
didier
Hej, Tasken har en lynlåslukning af god kvalitet. Personligt bruger jeg en hermetisk boks med en kapacitet til en pose på 11 kg til hundemad.
1 beskeder
cédric
Desværre nej (på den store taske), ingen lukning. Overhovedet ikke praktisk. Nødt til at rulle den for at holde foderet friskt.
3 beskeder
marie
Mange tak for svarene. Ja, jeg havde planlagt at købe 12 kg sække... ærgerligt! Det er så praktisk med lukningen hos Carnilove!
1 beskeder
christine
Tasken er ikke praktisk, men jeg glider den ind i en plastikbeholder, som jeg købte for længe siden til min hunds kroketter. Hun spiser nu seniorkroketter ORIJEN. Tidligere var det 6 fish ORIJEN kroketter. Det er indholdet, der er vigtigt!
3 beskeder
marie
Tak meget Frue for Deres svar ... Det har været 3 år, at jeg har været med mærket Carnilove, og jeg tænkte lidt på forandring, selvom jeg ikke klager mig ... De har ret, kun indholdet betyder noget!
2 beskeder
didier
Hej, jeg fastholder, at den 6 kg tunge taske i denne version har en lynlås. Med venlig hilsen
1 beskeder
annaïck
De små tasker lukker godt med lynlås, men de store tasker gør det overhovedet ikke, og det er virkelig irriterende!
3 beskeder
nathalie
Hej, findes der et mindre format for dette mærke? 13 kg er meget, og er disse kroketter velegnede til en voksen hund på 1,5 kg?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Only the 13kg format is available, we do not offer a smaller size for this reference. Best regards, The Zoomalia team
54 beskeder
tony
Hej, for dette mærke findes der sække på 2 eller 6 kg, men kun til hunde på minimum 5 kg. Der findes dog et andet mærke til seniorhunde, Ownat Prime Grain Free Senior Kylling Kalkun, som er mere egnet til din lille hund. Sækkene findes i størrelser på 3 eller 12 kg. En klient takker. God dag