Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS HFG - Pâtées en bouillon 100% Naturelles 70g pour Kat & Killinger - 6 opskrifter at vælge imellem
100% kunder
anbefaler dette produkt
20 svar
1 beskeder
micaela
Snif Snif... det er sandt, at min lille kat syntes at elske denne pate i bouillon, men... den er produceret i Thailand!!! det er ikke muligt! hvorfor skal vi hente vores kattes mad så langt væk? Så nej... jeg vil ikke købe det, selvom det ser meget naturligt ud.
3 beskeder
aurélia
Er dette foder ikke komplet? Mangler det taurin og essentielle vitaminer, der er nødvendige for katte dagligt? Det er hvad jeg frygter ved at se på sammensætningen, pas på!!
2 beskeder
aurore
Bortset fra når du læser godt, er der faktisk taurin og vitaminer....
1 beskeder
pauline
Hvordan kan man være sikker på, at denne mad ikke er for salt til katte? Er der smagsforstærkere, konserveringsmidler til stede?
2 beskeder
sandrine
Jeg kan ikke sige, om det er for saltet, jeg bemærker ikke, at min kat drikker mere. Jeg giver ham det cirka en gang om ugen. Jeg bruger paté og tørfoder til daglig brug. Min kat kan lide disse dåser, men mindre geléerne.
1 beskeder
arlette
Beklager, jeg smager ikke på det, jeg giver til Naïa, men det virker naturligt og appetitligt! Denne lille gourmand værdsætter meget disse små dåser med fisk, bortset fra dem med makrel! I dem med laks og rejer kan man virkelig se de små rejer! Siden jeg tilbød hende disse dåser, er hun blevet mere kræsen!!!
1 beskeder
pascale
Min lille Zoé elsker disse små dåser, jeg giver hende 50 g til frokost og 50 g til middag som supplement, hun har sine kroketter til rådighed ad libitum
1 beskeder
guy
Hej, ja, det er et supplement til tørfoderet, og kattene elsker det!
1 beskeder
evelyne
Hej, jeg prøvede første gang, mine katte er meget kræsne, og de elsker det. Så jeg afgav en ny ordre. Med venlig hilsen, Evelyne
1 beskeder
magali
Jeg bekræfter, at det er et supplement til foderpiller. Min lille Gigi elsker det.
1 beskeder
sara
Hej, ved I, hvornår dette produkt er tilbage på lager? Min kat spiser kun dem med fisk, og jeg kan ikke finde dem på jeres hjemmeside! Tak.
1 beskeder
sofia
Hej, ved du, hvornår dette produkt vil være på lager igen tak?
1 beskeder
patrick
Vores 16 måneder gamle British Longhair kat elsker disse dåser, men kun selektivt, enten Stillehavstun eller tun+ansjos, de andre interesserer hende ikke. Hun har altid kornfrit Carnilove tørfoder, som også indeholder tun, tilgængeligt. Damen er meget glad for 'fisk'. Hun er meget aktiv og har en fantastisk pels med denne kombination af foder.
1 beskeder
herve
Hej. For mig er det lejlighedsvis. Jeg blander indholdet af dåsen med de sædvanlige kroketter. Mine katte er vilde med det
1 beskeder
myriam
Mine katte elsker versionen med tun og rejer, men de kan derimod ikke lide versionen med skinke og ost.
2 beskeder
delphine
Hej, hvornår bliver dette produkt på lager igen? Tak
559 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har i øjeblikket ikke en præcis dato for genopfyldning af denne artikel. Vi skulle modtage mere i slutningen af marts måned. Jeg anbefaler at tjekke vores hjemmeside regelmæssigt for at bekræfte, du kan også indtaste din e-mailadresse i advarslerne for at blive informeret, så snart den er på lager igen. Med venlig hilsen, Marie