Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS Kitten med kylling til Voksende killing
14 svar
29 beskeder
audrey
Jeg vil prøve sine tørfoder til min kat, der er en del ude nu hvor det gode vejr er tilbage, og de er rigere på kalorier
1 beskeder
houda
Hej, Vores 5 og et halvt måneder gamle hunkilling var på disse kroketter: QUALITY SENS Kitten til voksende killinger. De skal gives indtil 1 år ifølge instruktionerne på pakken. Hun er lige blevet steriliseret, skal vi fortsætte med disse kroketter indtil hun er 1 år gammel? Tak på forhånd.
2 beskeder
delphine
Hej. Normalt set, når killinger er steriliseret, skal deres kost tilpasses deres nye behov. Hvis killingefoderet er for rigt for din killing, så reducer mængden og/eller skift gradvist til foder til steriliserede katte. Derefter forbliver du, når killingefoderet er færdigt, på det unikke voksenfoder til steriliserede katte. Ideelt set er det en god idé at konsultere din dyrlæge for at starte energiomstillingen.
29 beskeder
audrey
Ikke en killing der stadig vokser og efter behov uden rationering
1 beskeder
myriam
Hej, mine katte er snart 8 måneder gamle. Skal jeg tage killinge- eller voksenfoder af god kvalitet? Tak.
2 beskeder
floriane
Hej, indtil deres 1-års fødselsdag skal du give dem killingefoder. God dag
2 beskeder
stephanie
Hej, du skal tage voksen hundefoder, da behovene ikke længere er de samme.
1 beskeder
sylvie
Hej. Jeg har 4 katte, hvoraf de 2 sidste er brødre. De er nu 1 år gamle. De spiste Quality Sens tørfoder uden problemer. De kastede sig over det. De spiste dette tørfoder indtil de var 10 måneder, derefter gik de over til voksen tørfoder, da de spiste dem fra mine 2 andre katte. Det skal siges, at de er grådige. Med venlig hilsen
1 beskeder
danielle
Jeg kan ikke få min 4 måneder gamle killing til at spise tørfoder (måske for hårdt, jeg har prøvet flere mærker ...). Jeg blander det med lidt bøf i gelé for at blødgøre tørfoderet, og så spiser han det.. Er Quality Sens tørfoder hårdt? Tak for dit svar.
2 beskeder
stephanie
BonjourJa de er hårde
1 beskeder
marine
Hej, fungerer det for killinger på 3 måneder? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er helt velegnet til killinger på tre måneder. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
benedicte
Min lille kat er 4 måneder gammel og spiser dem uden problemer