Spørgsmål, produktdiskussioner QUALITY SENS Adult Outdoor pour kat voksen

90% kunder

anbefaler dette produkt

11 svar
Stéphanie
2 beskeder
stéphanie
God aften, min kat er 18 år gammel og havde nyreproblemer, som jeg behandlede med medicinsk tørfoder fra mærket Hill's, anbefalet af min dyrlæge. Det er ikke det eneste mærke, der behandler sundhedsproblemer; der er også Virbac, Royal Canin... Men for at besvare dit spørgsmål, så går min kat, som har det bedre efter 4 års behandling med specialfoder for sit sundhedsproblem, nu i flere måneder. Jeg har for nylig konsulteret dyrlægen, som tog en blodprøve, og dette foder har ikke gjort skade; hendes problemer er ikke vendt tilbage. Så fra mit perspektiv vurderer jeg, at dette foder er godt for vores kæledyrs helbred, og det er langt mere naturligt end andre mærker som friskies eller lignende, som vi finder i butikkerne. Jeg tager også bouillabaserede og gelépatéer fra samme mærke, som min kat elsker, ligeledes som mine to andre katte. Men jeg er ikke dyrlæge; jeg giver dig blot min mening. Du kan enten behandle hans sundhedsproblem med specialfoder fra starten, hvis det ikke allerede er gjort, eller gå over til dette foder og få tjekket din kats helbred om en måned. Du vil selv kunne se, om dette foder passer til ham eller ej, og hvis hans tilstand har forbedret sig, er det godt, og hvis den er stabil, betyder det, at dette foder ikke er skadeligt. Læs beskrivelsen af dette foder og patéerne, og du vil selv se, at disse produkter er naturlige, så for mig vil de ikke skade din kat. Stéphanie Jeg har lige tjekket foderets beskrivelse; de taler klart om vitaminer... så tjek denne beskrivelse.
isabelle
12 beskeder
isabelle
Hej Stéphanie, jeg takker dig, det er meget venligt af dig ikke at have besvaret mit spørgsmål, fordi min Grisou har haft sundhedsproblemer. Han ville ikke spise eller drikke mere på grund af en medicin, som min gamle dyrlæge havde ordineret, nemlig Metacam. Nu har jeg skiftet dyrlæge, og jeg har fået foretaget en anden blodprøve for en måned siden. Min nye dyrlæge opdagede, at han havde et fald i antallet af røde blodlegemer. Det er derfor, jeg leder efter mad, der er rig på jern og vitaminer. Endnu en stor tak.
Stéphanie
2 beskeder
stéphanie
Jeg håber, du finder en løsning til at helbrede Grisou. Hold mig opdateret.
isabelle
13 beskeder
isabelle
Til svaret til Isabelle D .min kat er syg af sine foderpiller .fjern fordi for meget opkast.
isabelle
12 beskeder
isabelle
Hej, de har også sundhedsproblemer. Din kat er også med for at vide det, uden at være for nysgerrig, fru Karma W
Nathalie
2 beskeder
nathalie
Mine katte kunne ikke tåle dette tørfoder
isabelle
12 beskeder
isabelle
Tak for ikke at have svaret, fru Nathalie
isabelle
12 beskeder
isabelle
God aften, jeg vil gerne købe denne foder til min Grisou, fordi der er et fald i røde blodlegemer. Er de rige på vitaminer og jern? Kan du venligst svare mig, zoomalia.
Karla
1 beskeder
karla
Hej, mine 3 katte har haft denne tørfoder i over et år
Patrick
3 beskeder
patrick
Hej, mine katte kunne ikke lide det.
Charlotte
1 beskeder
charlotte
Den bedste løsning ville være at spørge en dyrlæge
isabelle
12 beskeder
isabelle
Tak for svaret fru Charlotte b

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre