Royal Canin Steriliseret Kat 7+: kampagnemeddelelse ikke anvendt

Corentin
10 beskeder
corentin
Hej, jeg ved ikke, om jeg kan poste her, men jeg prøver! På Royal Canin steriliseret 7+ kattefoder er der en besked, der siger "12 € rabat ved køb af 2x10 kg". Link til produktet: https://www.zoomalia.com/animalerie/royal-canin-sterilised-7-p-20227.html?queryID=73cacb2ecb3cdab508d8caf4a387dfe3&position=2&source=search Men når jeg lægger 2 pakker på 10 kg i kurven, viser det en ordre til fuld pris uden mulighed for at opnå de 12 € rabat. Har nogen haft held med at anvende denne promo? Jeg har sendt en besked til kundeservice, men jeg har ikke fået noget svar. På forhånd mange tak for jeres svar. Med venlig hilsen, Corentin
Anne
3 beskeder
anne
Jeg havde ikke set dit spørgsmål, før jeg postede mit: samme observation. Kampagnen anvendes ikke automatisk, der er ingen kode at anvende... Noget går os forbi.
Corentin
10 beskeder
corentin
Ah, jeg føler mig mindre alene ^^Jeg har lavet nogle forsøg imellemtiden, og jeg tror, at der anvendes en kampagne, når man sætter 2 forskellige pakker tørfoder (en steriliseret 7+ og en almindelig steriliseret) i kurven: her opnår jeg en rabat på 7€. Måske afhænger det af startprisen for pakken? Det er meget mærkeligt...
Laurence
3 beskeder
laurence
Hej, Jeg har lige testet, og det ser ud til, at rabatten på 12 euro ikke anvendes automatisk, og jeg kan ikke finde nogen kode. Normalt fungerer det godt. Det er sandsynligvis en fejl, som kun Zoomalias kundeservice kan løse. Hav en god dag.
Anne
3 beskeder
anne
Nej, jeg ved ikke, om dette forum bliver læst. Jeg vil vente lidt for at se, om der bliver gjort noget, og imens vil jeg suspendere min bestilling, da det er en interessant tilbud. Det ville være godt at kunne udnytte det!
Laurence
3 beskeder
laurence
BonjourNederst på siden, når du er på dette forum, vil du finde under forum efter tema, deling og gensidig hjælp, zoomalia med en første kolonne konto og ordre og ved siden af Zoomalia kolonnen. Vælg "kontakt os"Jeg er ked af, hvis jeg ikke er klar. Et skærmbillede ville have været nemmere.
Laurence
3 beskeder
laurence
Det er bedre at kontakte dem end at gå via forummet. Hav en god dag.
Corentin
10 beskeder
corentin
På den anden side er nummeret overtakseret... det er irriterende... :( det vil ende med at koste mere at kontakte supporten for at få at vide, at der er en betingelse, vi ikke havde tænkt på ^^
Corentin
10 beskeder
corentin
Nå, nå, hvilket tilfælde jeg sendte en besked til support, og de siger, at de ikke kan se nogen spor af forfremmelsen. Og hvis jeg går tilbage til produktsiden, er promoen der ikke længere, hvilket tilfælde ...
Corentin
10 beskeder
corentin
Voilà la réponse du service client :"Jeg er ked af det, dette tilbud synes ikke længere at være gyldigt. Ikke desto mindre opfordrer jeg dig til at opdage vores 12-års jubilæumstilbud. Fra den 22. til den 28. marts tilbyder vi 12% på varen OPTIMUS Fresh Meat Sterile Adult Cat med frisk kylling uden korn: https://www.zoomalia.com/a-l-occasion-de-ses-12-ans-zoomalia-vous-presente-les-produits-incontournables-s-3302-seg-5490-1.html"Det er virkelig groft, jeg har skærmbilleder, der viser promovaren og at det er gyldigt indtil den 28/03! Det er virkelig vildledende reklame...
Corentin
10 beskeder
corentin
Hej Amandine,Tak til dig!God dag.Med venlig hilsen,Corentin
Corentin
10 beskeder
corentin
Jeg blev lige kontaktet af en person fra kundeservice for at spørge, om det virkelig var den annoncerede kampagne på produktsiden. Og faktisk kan vi nu bestille pakken med 2 x 10 kg med en rabat på 12 €! Tak til jer!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre