Spørgsmål, produktdiskussioner Rund pude Zolia Marley aftagelig

10 svar
Tatiana
1 beskeder
tatiana
Hej, Min hund er en Nova Scotia Duck Tolling Retriever på 21 kg, betragtet som en mellemstor hund. Skal jeg vælge en kurv i størrelse M eller L? Tak på forhånd for dit svar
Victoria
1 beskeder
victoria
Her tog jeg størrelse L for min australske hyrde på 21 kg
Chloé
1 beskeder
chloé
Hej, Jeg håber du har det godt? Jeg tillader mig selv at stille et spørgsmål her, fordi jeg har en stor tvivl om størrelsen for min hund, det er en standard bull terrier, og jeg er i tvivl mellem L og XL. Har du nogle råd, tak? For hvis størrelsen ikke passer, ved jeg ikke, om det er muligt at returnere for at tage en anden størrelse. Venter på dit svar, Tak. Chloé
Amandine
2 beskeder
amandine
Hej, jeg tog størrelse XL til min Samoyed, der er over 1 år gammel, og det passer perfekt. Før det havde jeg bestilt en størrelse større, som var for stram. 100 cm i diameter er det minimum, der var nødvendigt for ham.
CATHERINE
1 beskeder
catherine
Hej, jeg købte størrelse L til min hund, og det passer meget godt, alt afhænger af, om din hund normalt sover sammenkrøbet eller helt afslappet :-)
Florence
1 beskeder
florence
Goddag. Min hund vejer 21 kg. Han kan godt lide at have det behageligt og passer godt i en XL. L var for lille til ham, så jeg skiftede til en større størrelse.
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, er puden med aftageligt betræk tak
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg ved det ikke, for jeg har stadig ikke modtaget min pakke bestilt siden den 18. januar!
Zoomalia
571 beskeder
zoomalia
Hej Madame, Denne pude er faktisk med aftageligt betræk og kan vaskes ved 30°, Sandrine_F har du et ordrenummer, så jeg kan hjælpe dig? Med venlig hilsen, Aurore fra Zoomalia
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg vil fortælle dig, så snart jeg har modtaget den, da jeg har ventet i 10 dage...........

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre