Salg af 2 flasker Semintra kat 100 ml

Raja
1 beskeder
raja
Hej, jeg er ked af at høre om din kat. Jeg er interesseret i disse to flasker; hvad sælger du dem for? Jeg har en lille kattekilling med akut nyresvigt, og hun har brug for det hele livet. Jeg ser frem til dit svar. Kontakt mig venligst. 0680044733. Raja Bahri
LAURENT
16 beskeder
laurent
Hej, jeg forstår din smerte, da jeg for nylig har oplevet det... Er dine flasker til salg? Tak God dag
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej. Er dine Semintra flasker stadig tilgængelige?
LAURENT
16 beskeder
laurent
Re-Hej, som en tilfældighed er disse flasker til min lille kat, som også hedder Lily. Hun er 13 år, og hendes nyrer viser desværre tegn på svaghed. Held og lykke. God dag.
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej igen Nathalie. Disse flasker er beregnet til min kat Loulou, der er 15 år gammel. Du kan kontakte mig på 0771527752. Tak.
LAURENT
16 beskeder
laurent
Undskyld Corine, jeg ville ikke lave en overbudspolitik. Jeg fandt bare, at navnesammenfaldet var bemærkelsesværdigt, men jeg ville ikke nævne det i min første besked, da det kunne virke lidt "kalkuleret". Jeg vil virkelig være glad for dig, hvis Nathalie sælger sine flasker til dig, der er virkelig intet problem. Hvad angår Nathalie, undskyld virkelig for den "støj", der ikke burde findes i denne svære periode for dig. Jeg har selv måttet aflive en kat hos dyrlægen for ikke så længe siden, og jeg forstår virkelig din smerte. Jeg håber, at en lille pelsbold snart vil bringe smilet tilbage hos dig.
LAURENT
16 beskeder
laurent
Hej Nathalie, mit nummer er +33(0)XXXXXXXXX. Tak.
Har du taget springet og adopteret en lille bandit?
God dag
Corinne
3 beskeder
corinne
Hej Nathalie, det gør mig ikke noget at dele. Her er mit telefonnummer 0771527752. Jeg takker dig for din venlighed. Vi ses snart, Corinne
Mathilde
9 beskeder
mathilde
Hej,Jeg kommer måske lidt for sent til festen...Men har I stadig en flaske?Mange takMathilde
nathalie
5 beskeder
nathalie
Hej MathildeBeklager, de er solgt. Men jeg har stadig lithamine og easypill omega 3 tilbage samt easypill, der er udløbet, men på posen står der "best before" - jeg ved ikke, om du har brug for nogen af disse produkter.Med venlig hilsenNathalie
nathalie
5 beskeder
nathalie
Mathilde Jeg tog fejl med det sidste produkt. Det er pill assist, hvis dato er udløbet.
Mathilde
9 beskeder
mathilde
Tak for din feedback Nathalie,Jeg havde kun brug for SemintraTak igen!Med venlig hilsen
MICHELE
1 beskeder
michele
Efter døden af ​​min kalynos den 29. juni 2023, der led af et nyreproblem og hyperthyroidisme, sælger jeg en flaske SEMINTRA 100 ml (01 2025) og en helt ny flaske APELKA 30 ml. Til den person, der ville tage SEMINTRA, giver jeg mere end en tredjedel af en 100 ml flaske, der ikke er blevet brugt. Tak for at lade mig kende dine kontaktoplysninger på denne side.
LAURENT
16 beskeder
laurent
God aften Michèle,Jeg er ked af at høre om tabet af din kat, det må være svært... Hvis flasken er tilgængelig, er jeg interesseret. Hvordan vil du gerne fortsætte, og til hvilken pris? Tak.God aften
MICHELE
4 beskeder
michele
Hej Laurent,Det er virkelig svært. Hvad angår SEMINTRA, er en ny 100 ml flaske til 100€, og jeg vil også give dig en åbnet flaske på 100 ml, som er blevet opbevaret i køleskabet. Der er cirka 50 ml tilbage.Håber at høre fra dig, god aften
MICHELE
4 beskeder
michele
Godaften Xavier, Som jeg lige har skrevet til Laurent, er SEMINTRA-flaskerne stadig tilgængelige. Se ovenfor. God aften
LAURENT
16 beskeder
laurent
God aften Michèle, Jeg har mulighed for at få dem til 94 €, så jeg vil ikke gå videre med det. Jeg ønsker for dig, at denne sorg hurtigt bliver til minder. Vores lille kat gik bort for 2 og et halvt år siden, og der går næsten ikke en dag uden, at vi taler om hende! Jeg håber, du hurtigt finder fred. God aften
Véronique
6 beskeder
véronique
Hej! Min lille Gatsby lider også af alvorlig nyregenerescering. Hun er 19 år gammel. Har du stadig de flasker Semintra? Tak! Véronique.
Solange
1 beskeder
solange
Hej, min lille Merlylou på 13 år har akut nyresvigt og skal tage Semintra for livet. Jeg har besøgt flere apoteker og dyrlæger for at få fat i det, men uden held. Kan nogen sælge mig en flaske Semintra, hvis I har en, venligst; I kan kontakte mig på 0627641292; På forhånd tak. Venlig hilsen, Solange POLESEL
Solene
1 beskeder
solene
Hej alle sammenJeg tror, vi alle har det samme problemMin dyrlæge foreslog nogle tabletter som erstatning, men min hund har problemer med pillerHvis nogen stadig har semintra, som de ønsker at sælge, så tøv ikke med at sende mig en e-mail på [email protected] Held og lykke til jer alle i jeres søgen
MARIE-CLAUDE
6 beskeder
marie-claude
Jeg ønsker dig meget styrke til at klare tabet af din lille kat. Nu er hun i kattehimlen og lider ikke mere; jeg er interesseret i dit salg af SEMINTRA. Det er vitalt for min 18-årige kat, hvis nyrer er meget beskadigede. Tak for din tilbagemelding, hvis det ikke er for sent... Med venlig hilsen, Marie-Claude
Anne
2 beskeder
anne
Hej Marie-Claude, jeg har også en flaske Semintra 4mg/ml på 100ml ny og uåbnet at tilbyde. Den blev købt hos dyrlægen i september 2023 til en pris på 130 euro. Fortæl mig, hvis du er interesseret? Tak Anne
LAURENT
16 beskeder
laurent
Hej Anne, jeg er interesseret for min kat på 14 år. Hvor meget tager du for det? Du kan kontakte mig på XXXXXXXXXX. Mange tak
Estelle
1 beskeder
estelle
God aften, jeg er ny her, kan du hjælpe mig? Hvordan laver man en annonce? Mange tak.
Anne
2 beskeder
anne
God aften Estelle, Flasken er solgt. Beklager. Hav en god aften
corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har en flaske semintra 4mg/ml, som blev åbnet for 2 dage siden. Flasken er på 100 ml, og jeg sælger den for 80 euro. Dens gyldighed er 03/2025. Hvis det kunne interessere nogen efter tabet af min 19 år gamle kat. Solgt.
Ophelie
1 beskeder
ophelie
Hej Véronique, Først og fremmest kan jeg forestille mig din sorg efter 19 år... min kat, som er seks år gammel, har allerede nyresvigt... jeg kan ikke finde semintra nogen steder. Jeg er også meget interesseret, venligst kontakt mig på 06.35.34.97.39, hvis dine flasker stadig er tilgængelige, det ville være meget venligt! Hav en god dag.
Estelle
3 beskeder
estelle
Hej Véronique, Først og fremmest ønsker jeg dig meget mod til at klare denne prøve. Min kat på 16 år er også syg, så jeg søger også Semintra, hvis du stadig har noget til rådighed. Med venlig hilsen.
Véronique
6 beskeder
véronique
God aften! Jeg er virkelig ked af ikke at have svaret tidligere. Det er svært... Ja, flaskerne er stadig tilgængelige. Jeg vil straks skrive en SMS til Ophélie.
Amélie
2 beskeder
amélie
Held og lykke til alle ♥
MICHELE
4 beskeder
michele
Hej alle, undskyld for ikke at have svaret nogen af jer, men jeg har været nødt til at håndtere store sundhedsproblemer. For dem, der er interesserede, har jeg stadig en flaske SEMINTRA på 100 ml samt en flaske APELKA på 30 ml til salg. Jeg har også begyndte flasker af begge produkter, som jeg vil give sammen med de andre. God dag
Celine
1 beskeder
celine
Hej Michele, Beklager dine helbredsproblemer og tabet af Kalynos. Hvis du stadig har SEMINTRA, er jeg interesseret til min 15½-årige kat med forhøjet blodtryk og kronisk nyresygdom. Jeg er tilgængelig via e-mail ([email protected]) og per telefon (som jeg foretrækker ikke at oplyse offentligt på et forum for at begrænse spam, men jeg giver den gerne i en e-mail). På forhånd tak.
NATHALIE
2 beskeder
nathalie
Hej, Min mor mistede hendes store kat på 15 år for et par uger siden. Vi havde bestilt Sementra på forhånd, som den konstant havde brug for. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kontakte mig på mail [email protected].
Marie-Antoinette
3 beskeder
marie-antoinette
Hej Michèle, jeg er interesseret i Apelka, hvad er din pris venligst tak Marie.
MICHELE
4 beskeder
michele
God aften, jeg sælger den for 20€ pr. flaske og sender samtidig en næsten fuld flaske, som er blevet åbnet og opbevaret i køleskab, hvis det har din interesse. God aften
Clémence
3 beskeder
clémence
Hej, sælger du stadig Semintra? Tak på forhånd, Clemence
jean michel
2 beskeder
jean michel
Hej, for min kat med nyresvigt leder jeg efter semintra. Tak for at svare mig, hvis I har dette produkt på følgende adresse: [email protected]. Mange tak.
Lisa
2 beskeder
lisa
Hej Michele, hvis du stadig har flasken med semintra tilbage, er jeg interesseret for min lille ven med akut nyresvigt... du kan kontakte mig på [email protected]. Hav en god dag!
mallet
2 beskeder
mallet
Hej alle sammen, Jeg har desværre en flaske på 30 ml til salg. Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke kan efterlade en besked? Jeg bor i Vindelle Med venlig hilsen Florence
jean michel
2 beskeder
jean michel
Hej Florence, jeg er meget interesseret i din meddelelse. Kan du give mig et tilbud? Jeg betaler selvfølgelig forsendelsen. Venlig hilsen Jean Michel
mallet
2 beskeder
mallet
Undskyld, Lisa har lige taget dem
CARINE
2 beskeder
carine
Hello, my IRC cat has a specific protocol. It takes Semintra in the morning and Benazecare in the evening. The Semintra is out of stock, I am in search of this precious liquid. Thank you for your help.
Laura
1 beskeder
laura
Hej, jeg er også på udkig efter Semintra. Hvis nogen i denne chat har medicinen, vil det være meget værdsat! Det er akut! Tak
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har også en kat med nyresvigt, der tager Semintra. Hvis nogen har en flaske på 30 ml eller 100 ml, er jeg interesseret. På forhånd tak.
Karima
6 beskeder
karima
Hej, desværre er jeg i samme situation, hvis nogen har en flaske Semintra, er jeg interesseret. Tak på forhånd. Min mail: [email protected] Mod på til alle!
Delphine
4 beskeder
delphine
Hej, om 2/3 dage er jeg løbet tør for Semintra til min kat med nyresvigt. Jeg er fra 47, hvis nogen har det, må I meget gerne kontakte mig. Jeg er desperat... også med forsendelse, hvis ingen er fra 47, tak!!!
Delphine
4 beskeder
delphine
Agnes
2 beskeder
agnes
Hej alle. Jeg er i samme situation som jer, jeg leder efter SEMINTRA til min lille NOLWEEN. Min e-mailadresse er [email protected]. Held og lykke, jeg tror, vi er i en dejlig knibe. AGNES
Agnes
2 beskeder
agnes
SØG FLANCON DE SEMINTR
catherine
2 beskeder
catherine
Hej, jeg leder efter en flaske Semintra til min kat, kan du kontakte mig, så jeg kan købe dem af dig. Mange tak, med venlig hilsen Catherine
Caroline
1 beskeder
caroline
Hej, jeg har en flaske semintra 30ml til salg, aldrig åbnet
Emmanuel
1 beskeder
emmanuel
Hej Caroline,Jeg er interesseret i flasken på 30ml, min mail [email protected]
NATHALIE
2 beskeder
nathalie
Hej, jeg er i Aix-en-Provence, og jeg ønsker en flaske Sémintra til min lille kat Lylou. Tak for at kontakte mig på [email protected]. Hav en god dag
CELIA
3 beskeder
celia
Hej, hvis du har en flaske semintra 4mg/ml tilbage, er jeg interesseret, tak, hav en god dag ([email protected])
NATHALIE
2 beskeder
nathalie
Hej Caroline, jeg er i Aix-en-Provence, og jeg kunne godt tænke mig en flaske Sémintra til min lille kat Lylou. Tak for at kontakte mig på [email protected]. Hav en god dag, og tak for dit svar
YASMINA
13 beskeder
yasmina
Hej alle, Jeg har nogle nye Semintra til rådighed for dem, der kunne være interesserede. Med venlig hilsen
KATIA
1 beskeder
katia
Hej Yasmina, jeg er interesseret: [email protected] Tak på forhånd
Daniel
9 beskeder
daniel
Hej, Jeg leder efter Semintra 4 mg til min 20-årige kat. Hvem har noget tilgængeligt, som jeg kan købe. Jeg tager selvfølgelig forsendelsesomkostningerne på min regning. Tak.
Daniel
9 beskeder
daniel
Hej, er semintra stadig tilgængelig? Tak
CAthy
4 beskeder
cathy
Hej, jeg har Semintra 4Ml til kat købt fra apoteket (jeg har lidt for meget på lager) i deres originale forseglede kasser. Jeg har 1 flaske på 100ML til 162€ og 3 flasker på 30ml til 52€ per styk. Priserne er steget en del de sidste par måneder, men det vigtigste for mig var at finde nogle. Fortæl mig, hvis du ønsker at købe dem fra mig. Med venlig hilsen
CAthy
4 beskeder
cathy
Hej, jeg har Semintra 4Ml til kat købt på apoteket (jeg har lidt for meget på lager). Jeg har 1 flaske på 100ML til 162e og 3 flasker à 30ml til 52e. Priserne er steget voldsomt de seneste måneder, men det vigtigste for mig var at finde noget. Fortæl mig, hvis du ønsker at købe noget af mig. Med venlig hilsen
CAthy
4 beskeder
cathy
Jeg har Semintra 4Ml til katte købt fra apoteket (jeg har lidt for meget på lager). Jeg har 1 flaske på 100 ML til 162 euro og 3 flasker på 30 ml til 52 euro. Priserne er steget kraftigt de sidste par måneder, men det vigtigste for mig var at finde noget. Fortæl mig, hvis du ønsker at købe det af mig igen. Mvh
carine
1 beskeder
carine
Hej, stadig tilgængelig den 30. ML? Tak for svaret. CATHY
Sabrina
3 beskeder
sabrina
Hej Cathy, jeg er interesseret. Du kan kontakte mig via denne mail: [email protected]
viviane
2 beskeder
viviane
Hej Cathy, jeg er interesseret. Du kan kontakte mig via min e-mail: [email protected]. Med venlig hilsen
Sylvia
4 beskeder
sylvia
God aften Corinne, er din flaske semintra tilgængelig? Jeg leder efter en min telefon 0610735019 hvis nogen kan sælge mig en flaske, er jeg interesseret. Med venlig hilsen, Sylvia
Sylvia
4 beskeder
sylvia
Godaften. Jeg er interesseret, hvis du stadig har Semintra. Du kan kontakte mig via mail på [email protected]. Tak.
Sylvia
4 beskeder
sylvia
God aften Cathy, jeg er interesseret i deltid arbejde, du kan kontakte mig på [email protected]
Anthony
1 beskeder
anthony
Hej Cathy, jeg ville også være interesseret, hvis du har 1 flaske tilbage. Du kan kontakte mig via e-mail [email protected] Tak, god aften
Corinne
6 beskeder
corinne
Hej. Jeg kan også hjælpe en af jer, da jeg også har Semintra. Jeg har lagt en annonce op i gruppen "SEMINTRA 30 ml" under navnet Corinne.
Malika
3 beskeder
malika
Hello, I am interested in vials for my 16-year-old cat with CKD and heart issues. Could you contact me at [email protected]? Thank you
Malika
3 beskeder
malika
Hej, jeg er interesseret i flasker til min 16-årige kat med kronisk nyresygdom og hjerteproblemer. Kan du kontakte mig på [email protected]? Tak
Noemie
1 beskeder
noemie
Hej, jeg er veterinærassistent, og jeg har en kunde, der leder efter Semintra til sin gamle kat, hvis I tilfældigvis har det på lager. Tak. Du kan sende mig en SMS 0663789051
viviane
2 beskeder
viviane
Jeg er stadig interesseret i jeres SEMINTRA-flasker. Tak for at svare mig på adressen [email protected]
Michèle
3 beskeder
michèle
Hej, Jeg vil gerne have Semintra til mine gamle katte ... Tak
Michèle
3 beskeder
michèle
Du kan kontakte mig via e-mail på [email protected] Mange tak
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej alle sammen! Jeg søger også semintra 4mg/ml til min kat. Tak på forhånd. Audrey
Louis
1 beskeder
louis
Hej alle, Jeg søger også Semintra til min kat Pyla, som har kronisk nyresvigt, og jeg kan ikke finde det noget sted. Hvis nogen har til salg, hører jeg meget gerne fra jer. Tak på forhånd. Louis
Lillian
4 beskeder
lillian
Som de fleste mennesker før mig, søger jeg også Semintra til min kat. Hvis nogen har en flaske til salg, vil jeg meget gerne høre fra dem.
Lillian
4 beskeder
lillian
Cathy, har du stadig flasker med Semintra til salg? Tak for at svare til [email protected]
Lillian
4 beskeder
lillian
Corinne, har du stadig denne flaske Semintra 4mg/ml på 100 ml til salg? Hvis ja, kan du kontakte mig? Enten via dette forum eller på [email protected]?
Carine
3 beskeder
carine
Hej, hvis du vil, har jeg en 100 ml, der kun er startet siden midten af september
VALERIE
4 beskeder
valerie
Hej Carine, jeg er interesseret i produktet, hvis du stadig har det, hvordan vil du gerne fortsætte? Med venlig hilsen, Valérie.
Carine
3 beskeder
carine
Hej, ja altid tilgængelig. Jeg kan sende det til dig med pakke. Vi kan tale i telefonen på 0686657495
LAURENT
16 beskeder
laurent
God aften, jeg er igen løbet tør for semintra, og pharmacy4pets har det ikke længere. Er der nogen i fællesskabet, der kunne have noget til salg? Tak på forhånd!
Marion
2 beskeder
marion
Hej Trist
Rachel
1 beskeder
rachel
Hej Laurent og Charlotte. Jeg tænker på jer og føler med jeres sorg. Det er så hårdt at miste vores katte.
Virginie
1 beskeder
virginie
På grund af min lille kat Gahinas død, som havde kronisk CKD, har jeg 1 flaske Semintra 100 ml 4 mg/ml (udløbsdato 10/2026), som jeg lige har taget hul på. Jeg ønsker at sælge den for 60€ (købt for 136€).

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre