Sammenligning af hundefoder - Ultra Premium Direct - Dine meninger
Intet svar
2 beskeder
malouni
Hej alle sammen, og tak på forhånd for alle jeres bidrag. Jeg har lige adopteret en engelsk bulldog og kender ikke meget til dyrefoder (såsom hundefoder). Hvad er de sande fordele ved Ultra Premium Direct mad til hunde? Jeg har lige læst et vidnesbyrd fra en person, der har en Castro Laboreiro hund, som ikke kunne tåle disse Ultra Premium Direct kroketter, og jeg bemærker, at der er blandede anmeldelser, ikke om leveringen, men om kvaliteten. Vi køber dem mest på grund af det fremhævede "made in France". Mange distributører forpligter sig gradvist til "made in France" vejen: At købe fransk er ikke vi vant til, når det gælder kroketter. Alligevel lærer vi, at mærket producerer sine kroketter i Frankrig, men jeg har alligevel en tvivl. Jeg ved ikke, i hvilken grad komponenterne er spanske, men i hvert fald kommer disse produkter fra Spanien, hvilket ikke benægtes af mærket. Jeg vil gerne vide, om nogle af jer køber disse kroketter, om tilbagemeldingerne er gode, og især om de kan betragtes som 100% franske.