Seniorbokser i overvægt
3 svar
1 beskeder
stephanie
Hej,
Min bokser på 8 år har taget på i vægt de seneste 2 år, omkring 5 kg (han vejer nu 40,300 kg). Han blev skadet i 2015 og siden da har han været mindre aktiv. Han er stadig energisk, men kan ikke holde til længere gåture, 2-3 km er nok, så er han udmattet. Han har altid spist Royal Canin-specifikke bokser-foder, men når vi prøver at skifte til light eller senior (også fra Royal Canin), bliver han syg (meget opkast). Vores dyrlæge beder os om at insistere, men jeg opgav efter at have set ham kaste op hver dag i over en måned og gik tilbage til bokser-foderet! Har du nogen råd vedrørende hans kost?
Min bokser på 8 år har taget på i vægt de seneste 2 år, omkring 5 kg (han vejer nu 40,300 kg). Han blev skadet i 2015 og siden da har han været mindre aktiv. Han er stadig energisk, men kan ikke holde til længere gåture, 2-3 km er nok, så er han udmattet. Han har altid spist Royal Canin-specifikke bokser-foder, men når vi prøver at skifte til light eller senior (også fra Royal Canin), bliver han syg (meget opkast). Vores dyrlæge beder os om at insistere, men jeg opgav efter at have set ham kaste op hver dag i over en måned og gik tilbage til bokser-foderet! Har du nogen råd vedrørende hans kost?
1 beskeder
kassandra
Hej "Royal Canin" er ikke et super foder mærke, undersøg det på internettet. Mange varianter af foder for at virke imponerende, men hvad giver du egentlig din hund, du ved det ikke .. Vi tager orijen med friske komponenter, animalske proteiner, alt hvad der er nødvendigt for steriliserede eller overvægtige hunde osv. Det er altid den samme model, en menneske kan indtage det.【4:3†instructions.txt】

1 beskeder
nathalie
Hej
Prøv Eukanuba Daily Care Light, de indeholder L-carnitin, som hjælper med vægttab.
3 beskeder
lacorde
Jeg er her for at søge råd om mærker af økologisk og kalorielet hundemad... min hund er også overvægtig, og jeg frygter, at det kan skade ham i hans alderdom. Tak for dine råd