Spørgsmål, produktdiskussioner

20 svar
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej, kan jeg give denne knogle til en hvalp?
ANGE
1 beskeder
ange
Hello

Min otte måneder gamle australske hyrde, jeg giver ham en naturlig skinke knogle, hun elsker det, og det smuldrer ikke. Jeg anbefaler det.
Karine
3 beskeder
karine
Jeg tror ikke, det er virkelig passende til en hvalp. Jeg har to staffordshire bullterrier på 8 og 4 år, som så ud til at kunne lide dem, men jeg ville ikke købe dem igen. Benet smuldrer, så jeg var bange for, at de kunne kvæles, der var små stykker i deres afføring. Og deres afføring lugter dårligt.
CHRISTELLE
4 beskeder
christelle
For information, it's a dry bone. I think you can give it to a puppy. In any case, when I give something for my dog to chew on, I always keep an eye on her. I don't give it to her unsupervised.
Christine
1 beskeder
christine
Personligt har jeg ikke givet det til min hund, der vejer 10 kilo. Alt for stort, jeg synes ikke det er egnet til en baby. For mit vedkommende fortryder jeg dette køb.
Eric
1 beskeder
eric
Benet er for stort til en hvalp, senere...
Carole
1 beskeder
carole
Hej, det afhænger helt af hvilken type hvalp det er; hvis det er en malinois, så ja, hvis det er en spitz, så nej.
Lydia
2 beskeder
lydia
Ingen problemer for hvalp eller hund, siden jeg begyndte at give dem denne skinke-ben, har de ikke længere tandsten, og de elsker det... (jeg har 3 Golden) et ben pr. måned pr. hund. Lydia
Dylan
1 beskeder
dylan
Personligt har jeg ingen problemer, hverken med min 3 måneder gamle rottweilerhvalp eller min 2-årige Shitzu.
Madina
1 beskeder
madina
For mig smuldrer benet også, og man finder stykker i afføringen. Dyrlægen har næsten forbudt mig at give knogler til min hvalp, idet disse smuldrede stykker netop kan forårsage tarmobstruktioner. Desuden, selvom det smuldrer, er det stadig lidt hårdt for mælketænder, hvis hvalpen ikke har mistet dem.
Cyndell
1 beskeder
cyndell
Hej, Jeg giver det til min 4 måneder gamle hvalp, og han elsker det. Der er ikke noget at frygte. Det tager ham bare lidt længere tid at spise det.
Cécile
2 beskeder
cécile
Jeg giver det til min 5 måneder gamle tyske hyrde hund uden problemer. Men da hun var 3 måneder, gav jeg det ikke til hende.
CEDRIC
1 beskeder
cedric
Jeg tror ikke det, fordi jeg giver det til en voksen, og det forstyrrer ham hver gang
Lydia
2 beskeder
lydia
Perfekt til en hvalp, et skinke-ben om måneden, og den vil ikke få tandsten.
Jean-Luc
1 beskeder
jean-luc
Jeg giver disse skinkeknogler til min schæferhund på 40 kg. Han nyder dem og efterlader intet. Disse knogler er alt for store til en hvalp.
ludovic
1 beskeder
ludovic
LOS MEN DET ER GODT, MEN JEG, DER HAR EN STAFI, ØDELÆGGER DEN (GNAVER) DET PÅ 3 MINUTTER
pascale philippe
1 beskeder
pascale philippe
hej jeg gav denne knogle til min 5 måneder gamle malinois hvalp, og han har tygget den helt op og slugt det hele, og jeg opdagede det til sidst, og naturligvis kastede han op, men han så ud til at kunne lide det nu beder jeg slagteren om et stort okseben og hun bruger det til at slibe sine tænder på op til dig
armelle
1 beskeder
armelle
Nej, det bør ikke gives til en hvalp. Min beauceron på 35 kg elsker det, men jeg giver det ikke for ofte, da det giver diarré bagefter... men det hjælper godt på tandsten.
Elisabeth
18 beskeder
elisabeth
Er det normalt, at den er meget tør? Det resulterer i mange små stykker, og min boubous afføring bliver meget hård, når jeg lader ham være med dette ben! Selvfølgelig elsker han det, men jeg er ikke sikker på, at det er ideelt, at alle de splintrede knoglestykker falder af ved hver gnavesession. Mange tak for din hjælp, og hvis nogen kan fortælle mig, hvordan jeg kan skrive en anmeldelse af mine købte produkter, tusind tak på forhånd.
mireille
1 beskeder
mireille
Jeg har også en golden, og det er det samme. Der er knoglestykker i hans afføring, så jeg giver ham alligevel, men jeg har altid et øje på ham, fordi han elsker dem også, men der er altid en lille frygt hos mig i hvert fald
Ophelie
2 beskeder
ophelie
Dette ben er ret godt for en voksen hund på over 20/30 kg, afhængigt af den kost, man giver den, for en hund, der spiser tørfoder, og en, der er på BARF-diæt, vil ikke fordøje det på samme måde... Det er dog stadig et "halvkogt" ben, da det er et røget produkt. Det vil smuldre med tiden og med hundens spyt... Det bedste er stadig rå kødfulde ben. Jeg giver dem til min store argentinske dogo på 50 kg, men kun ved visse lejligheder og under opsyn. Derimod får min lille spitz (lille) andre ting xD...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre