Snorken killinger
Intet svar
1 beskeder
ludivine
For 1 måned siden adopterede jeg to killinger, som nu er 3 måneder gamle. Da jeg tog dem til mig, var de ramt af kattesyge, og jeg tog dem straks til en dyrlæge for at få dem behandlet, fordi deres øjne klistrede, og de nyste osv. Efter sygdommen næsten forsvandt takket være antibiotika, sagde dyrlægen, at jeg skulle få dem vaccineret, hvilket jeg straks gjorde. Da de blev vaccineret, undersøgte dyrlægen dem og forsikrede mig om, at de var sunde (hjerte, åndedræt, vægt, ingen lopper osv.). Men en uge efter vaccinationen begynder den lille hun killing at snorke, og når hun spinder, lyder det metalisk, som om hendes næse er tilstoppet, selvom hun ikke længere har problemer med øjnene, nyser eller noget ... Hun spiser og drikker normalt og leger også! For at være præcis ringede jeg til min dyrlæge for at spørge, om jeg skulle tage hende med til ham, og han sagde, at jeg skulle vente til den anden vaccineinjektion. Men det plager mig; jeg ved ikke, om jeg alligevel skal tage hende med, fordi hun snorker, når hun sover, og jeg kan ikke lide at se hende sådan. Jeg ved ikke, om nogen har været i denne situation før, eller om det er normalt, at hun snorker lidt osv. Tak for jeres svar :(