Spørgsmål, produktdiskussioner
7 svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice direkte via din ordreoversigt eller på telefonnummer 0892.494.028. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
amélie
Jeg har lige modtaget min pakke, men for denne kattetoilette mangler jeg døren og håndtaget! Hvordan kan jeg få fat i dem? Jeg skal hente min datters killing i eftermiddag, så jeg kan ikke sende pakken tilbage!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice direkte gennem din ordreoversigt eller via telefon på 0892.494.028 Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
sophie
Hej, jeg vil gerne købe dette produkt, men jeg kan ikke finde de tilhørende filtre. Under hvilken reference kan jeg finde dem? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Nous pouvons vous diriger vers ce type de produit de même marque que la maison de toilette (il vous faudra peut-être l'ajuster aux dimensions de la maison de toilette) : https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-de-rechange-maison-de-toilette-21x12cm-p-15302.html Cordialement, Christelle de Zoomalia
3 beskeder
simone
Hej, er denne kattebakke velegnet til en Ragdoll?Tak...
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal vælge en kattebakke i XL-format til din kat. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet