Spørgsmål, produktdiskussioner Kattebakke med filter Zolia EasyMoov

100% kunder

anbefaler dette produkt

9 svar
Céline
2 beskeder
céline
Hej, jeg har haft den fra starten, men til sidst har jeg kun brugt den som en anden løsning, fordi det ikke er praktisk til rengøring, da man skal skille ad og samle igen... Er der nogen, der har tænkt på at placere en mindre kattebakke indeni? Jeg leder efter en, der kunne passe derind. Et spørgsmål til Zoomalia venligst: Jeg har mistet delen, der blokerer adgangen til forsiden, kan man købe den et sted, tak! Tak!
Philippe
1 beskeder
philippe
Hej Céline, Din besked overrasker mig, fordi jeg personligt er glad for denne toiletboks, som Shetty straks tog til sig, og som hun ser ud til at sætte pris på intimiteten ved, mens hun med den åbne bakke syntes utilpas. Opsætningen er meget enkel og hurtig, hvis man nærmer sig det roligt. Shetty bruger hovedsageligt den øvre udgang, hvilket har den fordel, at der er meget få korn rundt omkring, især med tilføjelsen af den specielle måtte. Til rengøring mener jeg, at valget af kattegrus og brugen af det er vigtig. Anmeldelserne på internettet fik mig til at vælge Cat'best-kattegrus; mineral og biologisk nedbrydeligt til en meget rimelig pris med dens brugsbetingelser: klumpende, hvilket gør daglig rengøring hurtig og effektiv, da jeg kun gør en total tømning og desinficerende rengøring hver 4 til 6 uge, uden at blive generet af lugt. Jeg bruger dog ikke det anbefalede filter. Til genmontering sætter jeg først den del modsat døren og holder den med én hånd for at placere den ene side, så den anden – stille og roligt – omgængelen, og endelig toppen/pladen. Derefter de to laterale clips til fastgørelse. Jeg anbefaler virkelig denne toiletboks og har ikke set noget andet, der får mig til at fortryde dette valg.
SAMUEL
3 beskeder
samuel
Hej,Er den forreste indgangsdør aftagelig?Er der klips til at tage toppen af kassen af og på?På forhånd tak.SAMUEL TOUGERON
maud
1 beskeder
maud
Alt kan skilles ad, og man kan lade frontåbningen stå uden den vippende glasrude. Ligesom man kan tage den øverste del af for at samle afføring hver dag... Meget rent og praktisk. Ingen mere strøelse udenfor, og desuden motionerer kattene, hvis de vil, når de kommer ud for oven eller omvendt.
Kevin
1 beskeder
kevin
Jeg bekræfter, hvad Maud_R sagde. Denne strøelse var virkelig et kærlighedsvalg, ikke flere rod omkring strøelsen.
Catherine
2 beskeder
catherine
Genial idé til dette toilet og effektivt til at katten ikke spredes så meget, når den går ud af kassen. Men designet er slet ikke robust, toilettet er slet ikke praktisk at bruge, da elementerne skilles ad, når man fjerner taget for at skifte bakken. Det er svært at finde kattegrusposer i den rigtige størrelse, så god idé, men udførelsen skal revideres. Jeg anbefaler det ikke.
Charlie
1 beskeder
charlie
Hej du kan fjerne det, og montage og demontage af kassen er meget nem for rengøring
Juliette
1 beskeder
juliette
Ja, hoveddøren er aftagelig, vi startede uden, og vi tilføjede den, når vores kat var vant til det. Det er dog ikke særlig praktisk at tage af / sætte på, hvis du gør det hver dag, kan det risikere at gå i stykker efter et stykke tid. Og ja, der er klips til at tage toppen af og sætte den på igen :)
ANNE-CHRYSTEL
1 beskeder
anne-chrystel
Ret godt studeret mine katte bruger kun åbningen ovenpå, de er ikke helt sikre på, at de har forstået, at der var en udgangs dør, men det er fint, for så tørrer de deres poter af, før de går ned. Fordøren bruges normalt kun til udgangen; de går ind ovenfra og kommer ud gennem døren. Let at samle, men for at rengøre det skal det delvis skilles ad, hvilket ikke altid er praktisk...
Alexandra Mehdi
1 beskeder
alexandra mehdi
Hej, Jeg forstår ikke alle svarene.... Formålet med denne kasse er, at katten skal komme ind fra bunden for at komme ud fra toppen og ikke omvendt. Den er flytbar, men hvis den skal fjernes, giver det ingen mening at bruge penge på det her toilet. Toppen kan også fjernes, personligt løfter jeg øverste del for at fjerne ekskrementer dagligt. Den er virkelig fantastisk, for selv min ældste på 15 år bruger den uden problemer, som nævnt i en anden kommentar, giver det mulighed for motion. Selvfølgelig skal man blokere den korrekt, så den ikke kan komme ud fra bunden. Det er lidt mere klodset, når jeg rengør den helt, men alt kan nemt demonteres og samles igen. Der er plads nok indeni til dem. Af vores 3 katte, der bruger den, er der kun én, der af og til prøver at komme ud gennem bunden, hvilket larmer lidt, fordi det ikke lykkes for den og den bliver frustreret over svingdøren, men den finder altid selv udgangen. :)

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre