transport af store katte
3 svar

261 beskeder
sandra
Hej Odile,
Dine katte ser ud til at være ganske enkelt fantastiske!!! Hvad hedder de? Pelsen ser vidunderlig ud , og så hvis de har en blid karakter, må det være fantastisk at leve med dem!

261 beskeder
sandra
Hvis du vil, kunne du sætte billeder på forummet? Det ville være fantastisk!!! Fordi det er ikke hver dag, man ser så smukke katte!

24 beskeder
odile
Jeg kunne kun sætte dette billede: DOOLITTLE han Ragdoll blå mitted (blå grå handsket)

261 beskeder
sandra
Hej Odile,
For at indsætte et billede på forummet, gå til "hvordan indsætter man et billede", der finder du alle forklaringerne. For dit billede er din avatar, hvor du kun kan have et billede. Det ville være super, hvis man kunne indsætte billeder direkte på forummet. Hvis du har problemer selv efter forklaringerne, så sig det til mig, så vil jeg prøve at hjælpe dig!
For at indsætte et billede på forummet, gå til "hvordan indsætter man et billede", der finder du alle forklaringerne. For dit billede er din avatar, hvor du kun kan have et billede. Det ville være super, hvis man kunne indsætte billeder direkte på forummet. Hvis du har problemer selv efter forklaringerne, så sig det til mig, så vil jeg prøve at hjælpe dig!