Ubeskriveligt problem

Bayssangour
3 beskeder
bayssangour
Hej allesammen, jeg kontakter jer angående et problem, som jeg endelig har accepteret, men som kan blive et problem i årenes løb, da Vano kun er cirka 1,5 år gammel. Så det er noget tid siden, vi fandt på en Facebook-gruppe en person, der gav en perserkat væk. Hun svarede os hurtigt og overlod katten til os uden at stille spørgsmål, så vi tog den til os og opdagede, at den havde nogle "problemer", allerede knyttet til dens øjne, som kræver daglig vask, samt det faktum, at dens tidligere ejere havde vænnet den til at besørge i en ren kattebakke, altså hvis jeg lægger kattegrus i (har prøvet flere slags), så går min kat ikke derhen, men når jeg blot lægger bakken med køkkenrulle, så går den derhen. Så derfor skal jeg 2-3 gange om dagen tømme køkkenrullen i toilettet og rengøre kattebakken, og det er ret irriterende. Så vær venlig at hjælpe mig med, hvordan jeg kan træne den til kattegrus, fordi jeg allerede har prøvet forskellige metoder, men intet har virket. Jeg håber især på at møde nogen, der har haft dette problem, selvom det virker ret unikt, hjælp! På forhånd tak
Bayssangour
3 beskeder
bayssangour
Hej tak for dit svar, problemet er, at når jeg ikke bruger køkkenrulle, bliver det værre, fordi han tisser ud over kassen, og da det er vådt, ender han med at lave afføring ved siden af kassen. Køkkenrulle er for at begrænse skaden, så du siger, at det i teorien er umuligt at få ham til at bruge kattebakken? Fordi han vil ikke engang blive der, når jeg sætter ham ind.
julie
5 beskeder
julie
Hej, Rens din kasse med blegemiddel, det vil tiltrække hende. Hvad angår kassen, er den stor nok? Er hun steriliseret og ormefri? Hvor gammel er hun? Har du oplysninger om hendes livsstil hos den tidligere ejer? Har hun haft andre ejere? Alle disse spørgsmål og dine svar på dem er og vil være af stor betydning for hendes adfærd og vaner. Hav en god dag. Julie
Bayssangour
3 beskeder
bayssangour
Jeg har allerede prøvet blegemiddel uden effekt, det er rigtigt, at bakken ikke er meget stor, men jeg tror ikke, at problemet stammer derfra, da han bruger den til sine behov, medmindre jeg sætter noget strøelse i, blev han kastreret, men selv da han ikke var det, og da vi netop havde fået ham, gik han ikke derhen; han er blevet ormekurbehandlet, men ikke i de sidste 3 måneder. Jeg vil give ham en ny ormekur, men da han ikke kommer ud, tænkte vi, at det ikke var "essentielt". Hans tidligere ejere sagde ikke meget til os og var meget glade (i hvert fald så de ud til at være det) for at "komme af med ham". De fortalte os ikke om hans "øjenproblemer, strøelse osv. Vano er MEGET klæbende og kælen, jeg blev fortalt, at det skyldes, at han er en persisk kat, men alligevel. Hans tidligere ejere må have vænnet ham til at bruge en bakke uden strøelse, men vi kan ikke forstå HVORFOR?! Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre, for det er alligevel temmelig irriterende, fordi når han har gjort sine behov, har han våde poter osv., især på grund af hans lange pels. Tak for jeres svar i hvert fald!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre