Spørgsmål, produktdiskussioner

13 svar
Diane
1 beskeder
diane
Er denne collie egnet til en 2-årig labrador?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette halsbånd er velegnet til alle hunde over 10 kg. Imidlertid afhænger effektiviteten af denne type halsbånd af din hunds følsomhed. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Sylvie
2 beskeder
sylvie
Hej, kan du venligst fortælle mig, om dette halsbånd kan bæres af en australsk hyrdehund på 30 kg Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge dette produkt, selvom det ikke er det mest effektive for din hund. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
anne
1 beskeder
anne
hej, jeg vil gerne vide, om denne halskæde ville passe til min hund på 6 måneder, som desværre har været døv fra fødslen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halskæde burde passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jonathan
1 beskeder
jonathan
god aften, jeg vil gerne vide, om denne halskæde kan passe til en American Staff på 9 måneder, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd skulle passe til din hund. Med venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
Francoise
1 beskeder
francoise
Hej, Ville denne halskæde være egnet til en fox terrier? Jeg kan ikke finde jeres handelsbetingelser som en direkte adgang fra jeres forside eller på produktsiderne. Kan I give mig et link, hvor jeg kan læse dem uden at skulle foretage en bestilling? Tak for jeres svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt burde passe. Du kan finde vores generelle vilkår og betingelser på følgende link (tilgængeligt fra bunden af vores hjemmeside): https://www.zoomalia.com/information/cguboutique/ Venlig hilsen, Zoomalia teamet
jacques
1 beskeder
jacques
jeg har en yorkshire terrier på cirka 3 år, som vejer omkring 6 kg og er ulydig, hvilken type halsbånd vil du anbefale? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt burde faktisk være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
patricia
9 beskeder
patricia
Hello, can I use it for a 4-month-old Bernese Mountain Dog puppy? Thank you

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre