Spørgsmål, produktdiskussioner Grå XL vægkradsetræ - 17 x 70 cm

100% kunder

anbefaler dette produkt

4 svar
Amandine
5 beskeder
amandine
Hej, er det muligt at fastgøre den med en simpel skrue i en krydsfiner væg, eller er det bedre at fastgøre den med et anker i en massiv væg?
JT
1 beskeder
jt
Hej, Man kan fastgøre det med en skrue på træ. For mit vedkommende har jeg ladet det ligge på gulvet, og min kat bruger det rigtig fint sådan.
Rose-marie
1 beskeder
rose-marie
Jeg har sat et kradsebræt fast på hver side af min indgang med 6 små skruer rundt om hvert kradsebræt. Mine to katte kradser hele tiden på dem og elsker at hænge i dem. Derfor har jeg udskiftet dem, og det er nemt at montere takket være skruerne. Meget godt produkt, mine katte adopterede dem hurtigt efter at have sprøjtet en smule katteurt på dem i sprayform.
Marie-Hélène
2 beskeder
marie-hélène
Hej,Ja, jeg tror, vi kan fastgøre det på væggen, men for mit vedkommende har jeg bare ladet det stå på gulvet, og mine to katte bruger det meget ofte.
259631@RGPD.fr
2 beskeder
Personligt hængte jeg den på radiatoren. Ellers fungerer det på gulvet. Eller to skruer gennem skraberen vil passe på en krydsfiner væg

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre