Spørgsmål, produktdiskussioner

80% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 4 4.0/52
3 svar
Mathilde
1 beskeder
mathilde
God aften, Er dette produkt på lager? Fordi to af varerne i min indkøbskurv er angivet som "24 timer" og denne som "5 til 8 dage". Hvis det er ventetiden, hvornår bør den så ankomme (mellem forberedelse og forsendelse, for at være sikker på at jeg er der ved ankomsten)? Tak på forhånd!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For eventuelle spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10:30 til 12:30 og fra kl. 14:30 til 17:30). En rådgiver vil give dig al nødvendig information om din ordre. Du kan også sende en e-mail direkte til kundeservice via din ordresporing i din kundekonto. Du vil modtage et svar inden for 24 timer. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Corinne
1 beskeder
corinne
Er det tilgængeligt eller ej? Oplysningen "på lager" i grøn er ikke angivet. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er tilgængeligt, der er i øjeblikket ingen på lager, men du kan bestille det direkte: der skal forventes en leveringstid på 5 til 8 dage, før det sendes. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre