Spørgsmål, produktdiskussioner VIRBAC Veterinary HPM Cat Adult Neutered pour kat adulte steriliseret

17 svar
Emilie
3 beskeder
emilie
Er de egnede til steriliserede og ikke-neutraliserede katte?
Emilie
3 beskeder
emilie
Jeg stillede spørgsmålet, fordi min hun er steriliseret, men ikke min han, og da han ikke spiser separat, derfor spurgte jeg. Ellers har jeg bemærket "særlige," som er for begge
Emilie
3 beskeder
emilie
Åh ja, men det er planlagt, efter det går det, det er en indendørs kat :)
Maud
3 beskeder
maud
Mindre risiko, faktisk ;)
Fabienne
1 beskeder
fabienne
Hej, min kat er blevet steriliseret uden problemer. Foderpiller anbefalet af min dyrlæge
Sophie
1 beskeder
sophie
Hej Der er Virbac fra samme serie, men med laks, som er til hele katte og til steriliserede katte. Under alle omstændigheder er disse fantastiske til de steriliserede, ingen vægtøgning hos min.
CELINE
1 beskeder
celine
Hello, my veterinarian recommended these kibbles for my little cat who lives in an apartment. I wanted to know if there is Taurine in the kibbles (not seeing it in the composition)? I was told it was essential for cats. Thank you, Céline for Aska
Hélène
1 beskeder
hélène
Hej, jeg bekræfter, at der er taurin i Virbac Adult Neutered Cat fodret (2460mg). Med venlig hilsen
marc
1 beskeder
marc
jeg vil gerne venligst have 12 kg posen Virbac HPM neutraliseret voksen..... er det muligt. Har allerede bestilt dette produkt i denne præsentation hos dig Tak
Carole
1 beskeder
carole
Hej, jeg har en rigtig god dyrlæge, som har givet mig en liste over foderbrands, som hun mener er de bedste, da ingredienserne kontrolleres hvert år: Først Virbac, derefter Hill's, så Royal Canin, Dechra og Proplan. For mit vedkommende har jeg senest købt Virbac. God aften.
VIRGINIE
1 beskeder
virginie
Askeprocent ?
Michèle
6 beskeder
michèle
Der er ingen aske i Virbac Neutral AD foderet. Mine to katte spiser det meget godt, har en skinnende pels og bliver ikke overvægtige.
Florence
3 beskeder
florence
7,5 % aske
Carine
1 beskeder
carine
Hej, jeg har to katte, de elsker tørfoder, og det er billigere i supermarkeder end i dyrebutikker, anbefaler jeg.
Chantal
1 beskeder
chantal
De neutrale Virbac-kroketter anbefales til katte med nyresvigt, MEN de indeholder for mange kulhydrater (niveauet er meget højere end normen), hvilket gør, at katten tager på i vægt og efterhånden udvikler diabetes, da sukkeret, de indeholder, gør dem meget appetitlige.... Desuden er kulhydraterne ikke angivet i sammensætningen, men den opmærksomme køber ved, hvordan man beregner dem! Så jeg har skiftet kroketter, og siden Amikinos-kroketterne har min kat det rigtig godt!!!
ARLETTE
1 beskeder
arlette
Hej, min ældre kat nægter nu at spise tørfoder. Hun elsker jeres Almo Nature produkter, men det er ikke let at fodre hende udelukkende med vådfoder. Hun vil spise om natten, og det er umuligt at lade mad stå i skålen, da vådfoder oxyderer hurtigt, og hun nægter at spise det. Findes der bløde tørfoder? Tak for dit svar.
Meriem
1 beskeder
meriem
Hej, har du prøvet at blande dens tørkost i dens vådfoder? Det kan være et alternativ, de forbliver sprøde, hvis du putter nogle få stykker i for at teste og se, om den spiser dem.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre